اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی زنجان:

پیام دانشجویان پایان تحمیل اراده انگلیس بر ملت‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) زنجان گفت: پیام تحصن دانشجویی در مقابل سفارت انگلیس پایان تحمیل اراده انگلیس به ملت‌ها محسوب می‌شود.

پیام دانشجویان پایان تحمیل اراده انگلیس بر ملت‌هاست
حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: حرکت خودجوش دانشجویان در تجمع در مقابل سفارت انگلیس در تهران به عملکرد نامطلوب این سفارت در کشور بر می‌گردد.
وی با بیان اینکه عملکرد دولت انگلیس در قبال ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی خصمانه بوده است، افزود: دانشجویان به این نتیجه رسیده‌اند که سفارت انگلیس به عنوان سفارت محسوب نمی‌شود، بلکه به محلی برای توطئه علیه ایران تبدیل شده است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: دولت انگلیس قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها سیاست‌های ظالمانه داشته به نحوی که همواره علیه کشور و ملت ایران موضع‌گیرهای خصمانه‌ای در نظر گرفته است.
وی افزود: در خصوص عملکرد انگلیس در ایران و توطئه‌های خارجی آنان در سیاست خارجی هشدار داده شده بود که با بی‌توجهی آنان مواجه شده است.
حجت‌الاسلام معبودی با بیان اینکه رویه دولت استعمارگر انگلیس در برابر کشور ایران همواره رویه مناسبی نبوده و اهداف استعماری در ایران همانند کشورهای منطقه دنبال می‌شد، افزود: دانشجویان با درک این موضوع خشم و انزجار خود را با تجمع در برابر سفارت انگلیس به خوبی نشان دادند.
وی یادآور شد: اعمال مفسده انگیز سفارت انگلیس در ایران و توطئه‌های مختلف علیه کشور موجب خروش دانشجویان ایران شده و پیام مهمی برای دولتمردان انگلیس دارد که دوران استعمارگری و تحمیل اراده‌ها و سیاست‌ها به ملت ایران پایان رسیده است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: باید کشورهای استعمارگری همچون انگلیس به این باور برسند که حقوق متقابل را رعایت کرده و به ملت ایران به دیده احترام نگاه کنند.
وی افزود: دانشجویان با این اقدام به دولت استعمارگر انگلیس نشان دادند که ملت ایران بر مواضع انسانی خود ایستاده و باید دولتمردان انگلیسی از اوهام استعمارگری خود خارج شده و عقل سیاسی درستی را در این راستا به کار گیرند.
حجت‌الاسلام معبودی با بیان اینکه این خشم برخواسته از چند دهه اقدامات سلطه‌طلبانه انگلیس در ایران است، افزود: تجمع دانشجویان اعتراضی به سیاست‌های دولت آمریکا محسوب می‌شود.
 وی بیان داشت: گوشه‌هایی از جنایت‌های دولت انگلیس مربوط به صدر مشروطه و بقیه در طول ادوار تسلط نظام پهلوی در ایران و پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: پس از انقلاب اسلامی که دست انگلیس و امریکا از ایران کوتاه شد همچنان راه دشمنی با ملت ایران سرلوحه اقدامات این کشورها قرار گرفته و ادامه دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول