اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصولگرایان لارستان با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند:

در جهاد علیه انگلیس حضور می‌یابیم

خبرگزاری فارس: اصولگرایان لارستان با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند که کاش مانند اخلاف خود در فیض عظمای جهاد علیه انگلیس حضور داشتیم.

در جهاد علیه انگلیس حضور می‌یابیم
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، اصولگرایان لارستانی با صدور بیانیه‌ای که در اختیار خبرنگار فارس در لارستان قرار دادند، آورده‌اند: کشور انگلیس که لابلای تمام اوراق تاریخی‌اش خون بی‌گناهان موج می‌زند؛ قرن‌هاست که علیه جامعه بزرگ جهانی می‌شورد و می‌کشد و غارت می‌کند و به راستی تا کی با خدعه و نیرنگ در برابر خشم انقلابی اهل عالم تاب و توان می‌یابد.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: این رژیم که دستش تا مرفق در خون دکتر شهریاری‌ها و تمام شهدای ایران اسلامی است، با چه روئی چشم در چشم ایرانیان دوخته و جاسوس‌خانه‌اش با آزادی تمام در مملکت امام زمان (عج) برپا است.
در این بیانیه اضافه شده است: ارتباط با رژیم اسرائیلی انگلیس که تاج اهریمن بر سر و پوستین شیادی بر تن؛ آیا به جز ترور و تلاش برای کودتای مخملین در ایران با همراهی معدود فریب‌خوردگان و فتنه‌جویان داخلی؛ سود و منفعتی را برای ایران اسلامی داشته است.
اصولگرایان لارستانی در ادامه بیانیه خود خاطرنشان کرده‌اند: امروز صدای شکسته شدن استخوان‌های رژیم پیر و روباه صفت انگلیس زیر پای بیداری ملت‌ها و در رأس آن بیداری امت اسلام شنیده می‌شود و این حکومت دست‌نشانده صهیونیستی روز به روز بیشتر به پرتگاه اضمحلال و فروپاشی نزدیک می‌شود.
در ادامه این بیانیه گفته شده است: بعد از این همه سال جنایت و جدال با ملت ها؛ ملت بیدار و فرزانه ایران اسلامی در راستای اجرای فرمان امام راحل (ره) انقلابی دیگر را برای ایران اسلامی پدید آورد و جوانان دانشجو و مردم انقلابی ام‌القرای اسلام؛ در ایام عزاداری سالار احرار جهان ردای جهاد بر تن کرده و لبیک گوی فریاد مظلومان عالم شدند.
در این بیانیه افزوده شده است: دیروز و با قیام چند ساعته دانشجویان پیرو خط امام و رهبری، دنیا صدای بیدار و حق‌خواه امت ایران اسلامی را شنید و خواب نظام لیبرال سرمایه‌داری غربی که مدتی است با جنبش‌ها و خیزش‌های مردمی اروپا و امریکا آشفته شده؛ با این حرکت انقلابی آشفته‌تر شد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امت حزب‌الله لارستان ضمن تأیید و حمایت از مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در قطع رابطه با انگلیس جنایتکار؛ ما ملت عاشورائی و حسینی نسب لارستان بزرگ که پیش از این اجدادمان در عهد مشروطه ضرب شصت خود را در قیام مجاهد و مجتهد بزرگ آیت‌الله‌العظمی سید عبدالحسین لاری به انگلیس جنایتکار نشان داده بودند؛ خود را همدل و هم‌قسم جوانان دانشجو و حزب‌الهی تهران بزرگ دانسته و اذعان می‌داریم که ای کاش مانند اخلاف خود در فیض عظمای جهاد علیه این رژیم و تسخیر جاسوس‌خانه انگلیس خبیث مشارکت داشتیم.

در پایان این بیانیه از دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواسته شده است که طبق حکم شرعی عالم مجاهد آیت‌الله العظمی سید عبدالحسین لاری که فرموده بودند، «اتحاد دولت‌های مسلمان و تشکیل جبهه متحد در برابر دشمنان؛ واجب شرعی است»، با حمایت از جنبش‌های اسلامی و با ایجاد اتحاد و یکپارچگی بین ملت‌های بیدار اسلامی برای مقابله با خصم جنایتکار امریکا و انگلیس و همچنین صهیونیست بین‌الملل، زمینه برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی (ص) را در سراسر گیتی فراهم آورند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول