اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

روباه پیر از گذشته ذلت‌بار خود عبرت بگیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ روباه پیر باید از گذشته ذلت‌بار خود عبرت بگیرد و به اقدامی دست نزند که بیش از این در برابر ملت ایران شرمنده باشد.

روباه پیر از گذشته ذلت‌بار خود عبرت بگیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وکیل سپه پیش از ظهر امروز در دیدار مردمی خود با اهالی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: انگلیس سالهاست که علیه ملت ایران توطئه می‌کند و بعد از پیروزی انقلاب نیز به صورت آشکار و پنهان علیه کشور ما موضع‌گیری‌های سخیفی انجام داده که مجلس شورای اسلامی با یک حرکت تاریخی برای همیشه به این کشور درسی ماندگار نشان داد تا دیگر بیش از این به فکر فتنه‌جویی و عربده‌کشی علیه امت‌های اسلامی نباشند.
وی تمامیت انگلیس را پر از شر و خباثت دانست و گفت: انگلیس پیر بیشتر از آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر غاصبان منطقه‌ای در فکر استعمار و استثمار ملت‌های مسلمان بوده و هرگز از گذشته ناپاک خود عبرت نگرفته اما این بار نظام جمهوری اسلامی ایران کاری کرد تا این کشور به تحقیر و ذلت افتاده و دیگر در برابر ملت‌های مسلمان سر بلند نکند.
این نماینده مجلس منطق جمهوری اسلامی ایران را منطق دفاع از حق و حقوق مسلم انسان‌های آزادیخواه مظلوم دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی در هر مرحله‌ای توطئه و ترفندی را از نظام استکباری مشاهده کرده با قاطعیت به آن جواب داده و سبب شده تا بصیرت و هوشیاری مردم این ترفندها را در نطفه خفه کند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم کاهش روابط با انگلیس را تا مرحله تعطیلی و اخراج سفیر این کشور حرکتی ماندگار از مجلس هشتم دانست و گفت: انگلیس در حوادث مختلف به ویژه فتنه 88 به تبلیغات منفی و حرکت‌های خلاف مقررات و قوانین موجود بین‌المللی پرداخته و در داخل کشورمان سفارت خود را به محفل هم اندیشی مخالفان نظام اسلامی و منافقان تبدیل کرده بود که خیز دانشجویان در روز گذشته برای همیشه به عمر ناپاک این رژیم در ایران پایان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سپه در پایان سخنان خود ابراز داشت: بیشترین منفعت را از این کاهش روابط و تعطیلی سفارتخانه ننگین انگلیس، ملت ایران می‌برد چرا که هر وقت و از هر جا جلوی ضرر را بگیری منفعت است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول