اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی بوشهر خبر داد:

تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: به دنبال پیگیری‌های فراوان، انجمن خیرین کتابخانه‌ساز این استان با معرفی اعضا تشکیل شد.

تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا خوش طینت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این انجمن با هدف بسترسازی و جلب مشارکت و بهره‌گیری از کمک‌های خیرین و نیکوکاران در راستای توسعه کتابخانه‌های عمومی استان تشکیل شده است.
وی بیان کرد: با توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام و ضرورت مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف عالیه اجتماعی، انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان تاسیس شده است.
خوش‌طینت تصریح کرد: این انجمن با عضویت شخصیت‌های برجسته فرهنگی و خیرین استان، در راستای جذب حمایت عموم و به ویژه خیرین در امر مقدس کتابخانه‌سازی و توسعه فرهنگ مطالعه تشکیل شده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر یادآور شد: با انتخاب و معرفی هیئت موسس و هیئت امنای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان و پس از طی مراحل ثبت و تایید در مراجع ذی‌ربط، به زودی این انجمن فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند.
خوش‌طینت ادامه داد: امیدواریم با تشکیل این انجمن و حضور فعال خیرین و نیکوکاران،  شاهد پیشرفت خوبی در عرصه کتابخانه‌‍سازی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم با توجه به نقش کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه اجتماعی و فرهنگی، موجبات تحول بزرگی در زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح استان فراهم شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با بیان اینکه کتابدار کتابخانه عمومی وحدتیه کتابدار نمونه کشوری شد، گفت: راضیه حیاتی کتابدار کتابخانه عمومی وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان، در نوزدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی به عنوان کتابدار برتر کشوری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در آیین نوزدهمین جشنواره کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید  که با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌، بهمن دری معاون فرهنگی وزیر، پروفسور حمید مولانا و مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد، 62 نفر به عنوان فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی معرفی و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند. خوش طینت بیان کرد: در این مراسم  راضیه حیاتی کتابدار کتابخانه عمومی نیز به عنوان کتابدار نمونه کشوری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
وی ادامه داد: راضیه حیاتی دانشجوی مقطع کارشناسی در رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی، مدت 9 سال است که در کتابخانه عمومی وحدتیه مشغول به کار است .
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول