اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشکده خبر مشهد؛

نخستین کتابخانه تخصصی کتب و نشریات شرق کشور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین کتابخانه تخصصی کتب، نشریات، اسناد و مدارک مرتبط با علوم رسانه‌ای در شرق کشور با حضور عضو هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در دانشکده خبر مشهد گشایش یافت.

نخستین کتابخانه تخصصی کتب و نشریات شرق کشور افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دانشکده خبر مشهد، عضو هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی کتب، نشریات، اسناد و مدارک علوم رسانه‌ای دانشکده خبر مشهد با تاکید بر اهمیت توسعه آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای فعالان رسانه‌ای استان خراسان رضوی و کشورهای همجوار آن شامل افغانستان و ممالک آسیای میانه، اظهار داشت: ایجاد این کتابخانه تخصصی ضرورت مهمی برای توسعه بهینه این آموزش‌ها است.
حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود: ایجاد یک کتابخانه تخصصی برای تامین منابع لازم آموزش‌های رسانه‌ای در این منطقه همواره از گذشته به عنوان یک دغدغه احساس می‌گشت، که گشایش این کتابخانه خلاء موجود مرتفع شد.
وی گفت: با ایجاد کتابخانه تخصصی کتب، نشریات، اسناد و مدارک علوم رسانه ای دانشکده خبر مشهد و غنی‌سازی هر چه بهتر آن، نیاز محققان، اساتید و دانشجویان علوم رسانه به منابع مورد نیاز مرتفع می‌شود.
رئیس دانشکده خبر مشهد هم گفت: با توجه خلاء موجود در استان خراسان رضوی و کشورهای منطقه در ارتباط با کتب و نشریات علوم رسانه‌ای در سرفصل‌های داخلی و خارجی، این کتابخانه تخصصی عامل مهمی در حل نیاز اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط با علوم رسانه منطقه است.
 سیدرضا امیرجهانشاهی اضافه کرد: این دانشکده عنایت خاصی به مسائل پژوهشی و فرهنگی مرتبط با علوم رسانه دارد و ایجاد کتابخانه تخصصی علوم رسانه که در نوع خود در شرق کشور بی‌نظیر است، یکی از رویکردهای مورد توجه در این زمینه است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول