اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش در زنجان صورت می‌گیرد؛

افتتاح کتابخانه سیستم باز دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه زنجان از افتتاح کتابخانه سیستم باز دانشگاه زنجان در هفته پژوهش خبر داد.

افتتاح کتابخانه سیستم باز دانشگاه زنجان
سعید فضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری، شناسایی و عرضه یافته‌های پژوهشی و فناوری، بسترسازی برای تجاری سازی یافته‌های پژوهشی و فناوری‌های توسعه یافته از اهداف اجرای برنامه‌های بزرگداشت این هفته محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: پژوهش، نردبان ترقی جامعه برای ارتقا به قله‌های تعالی علمی و اتصال به کشورهای پیشرفته صنعتی و فرا صنعتی است.
معاون پژوهشی دانشگاه زنجان تجلیل از پژوهشگران دانشگاه و دانشکده‌های مختلف را که دارای بیشترین درجات پژوهشی و مقالات ISI در مجلات بین‌المللی هستند و پژوهشگران جوان را از برنامه‌های هفته پژوهش دانشگاه زنجان برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: در این مراسم در خصوص پروژه‌های کلان سیستمی سخنرانی شده و نحوه عقد قرار داد به سوی پروژه‌های کلان ملی مطرح می‌شود.
فضلی از افتتاح کتابخانه سیستم باز در هفته پژوهش خبر داد و بیان داشت: کتابخانه باز به صورت الکترونیکی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.
وی افتتاح مرکز اطلاع‌رسانی کتابخانه دانشگاه زنجان را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد و گفت: با افتتاح این مرکز همه منابع فارسی در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود.
معاون پژوهشی دانشگاه زنجان از برگزاری مسابقات و همایش‌های مختلف ملی و بین‌المللی در دانشگاه زنجان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: دو همایش شیمی و کشاروزی در سال جاری برگزار شد.
وی بر لزوم هدف‌گذاری در خصوص پروژه‌های نیاز محور تاکید کرد و بیان داشت: پژوهش‌ها در حال حاضر به سوی پروژه‌های کلان و نیاز محور حرکت می‌کند.
فضلی پژوهش را به عنوان بستر مناسب برای شکوفایی خلاقیت، نوآوری، ابتکار، اختراعات و اکتشافات تأثیرگذار در عصر حاضر دانست و افزود: تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت تولید علم و اندیشه و تحقق جنبش‌های نرم‌افزاری و علم‌گرایانه در سطوح جوانان دانشگاهی و حوزوی، وظیفه برنامه‌ریزان و دست اندرکاران جبهه علمی کشور را سنگین‌تر کرده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول