اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌کرد 630 میلیارد ریال صورت گرفت؛

آغاز بهره‌برداری از اداره امور شعب بانک ملی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران گفت: هزینه‌ای بالغ بر 630 میلیارد ریال برای ساخت ساختمان امور شعب بانک ملی خراسان جنوبی هزینه شده است.

آغاز بهره‌برداری از اداره امور شعب بانک ملی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جمال دامغانیان صبح امروز در جمع کارکنان بانک ملی خراسان جنوبی اظهار داشت: پروژه‌های زیربنایی که بانک ملی برای آن هزینه می‌کند افتخاری است که در تک تک استان‌ها بوده و است.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی استان نوپایی است، گفت: طبق دستورالعمل بانک‌ها مقرر شده که ساخت و سازهای بخش خود را محدود کنند و ما نیز این پروژه را با محدودیت آغاز کردیم.
عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران افزود: ساخت این پروژه در سال 86 با هدف استفاده بهینه از امکانات و فضایی که بتوان در آن بهتر خدمت‌رسانی کرد، آغاز شد.
دامغانیان تصریح کرد: در این مجموعه صندوق امانات که یکی از خدمات ویژه بانک ملی است نیز راه‌اندازی شده است.
وی یادآور شد: بانک ملی ایران بانک کارگشایی است که می‌تواند در اشتغال، تسهیلات قرض‌الحسنه  و فعالیت اقتصادی امکاناتی را فراهم کند.
عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران گفت: در این مجموعه شرکت "هیتلند" به عنوان شرکت پیمانکار در مناقصه سال 86 شرکت کرد و ساخت این مجموعه را متقبل شد.
دامغانیان از تمامی شرکت‌ها و اداراتی که در این مجموعه ایفای نقش کرده و در حل مشکلات این بانک را یاری رسانده‌اند، تشکر کرد.
وی افزود: این مجموعه در هشت طبقه که فضای کاربردی دارد احداث شده و خزانه که در این  استان وجود نداشته به این مجموعه اضافه شده که کل نقدینگی شبکه بانکی را در خود جای می‌دهد.
عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: ما در سال 87 که به فرموده مقام معظم رهبری سال الگوی مصرف نامیده شد تلاش کردیم در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی کمترین هزینه را در دستور کار قرار دهیم.
دامغانیان اظهار امیدواری کرد: بهره‌برداری از این پروژه حرکتی برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر باشد.
وی گفت: مسئولان باید خدمت به مردم را در باب نعمت تصور کنند و در جای جای کشور بانک ملی در تمام پروژه‌ها حضور دارد و اگر حضور نداشته باشد آن پروژه‌ها ناتمام مانده است و بانک ملی در راستای تحقق نیازهای جامعه خود را موظف می‌داند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول