اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پیشگیری و کنترل ایدز صورت گرفت؛

اجرای طرح سیمرغ سلامتی در دانشگاه علوم پزشکی فارس

خبرگزاری فارس: اجرای طرح سیمرغ سلامتی در راستای برنامه پیشگیری و کنترل بیماری HIV در گروه‌های مختلف جامعه و به منظور اطلاع رسانی در زمینه بیماری ایدز، در دانشگاه علوم پزشکی فارس آغاز شد.

اجرای طرح سیمرغ سلامتی در دانشگاه علوم پزشکی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر گروه بیماری‌های واگیر این دانشگاه اظهار داشت: این برنامه با توجه به تفاهمنامه امضا شده بین معاونت بهداشتی این دانشگاه، گروه بیماری‌های واگیر و بخش ادبی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و به مناسبت هفته پیشگیری و کنترل بیماری ایدز اجرا می‌شود.
پروین افسر کازرونی افزود: هدف از اجرای این برنامه ارائه آموزش‌های لازم در مورد بیماری HIV (ایدز)، اعتیاد و سوءمصرف مواد روان‌گردان است.
افسر کازرونی ابراز داشت: طرح سیمرغ سلامتی با اجرای نمایش پرده‌خوانی و نمایش فیلم بال‌های سپید همزمان با شیراز، در تمام شهرستان‌های استان فارس نیز آغاز شده است و تا دو ماه آینده ادامه دارد که همچنین در طول این برنامه‌ها 200 هزار بروشور آموزشی بین مردم توزیع می‌شود.
وی بیان داشت: این طرح با همکاری هنرمندان این استان و حمایت فرمانداری‌ها، اداره کل آموزش و پرورش این استان، نیروی انتظامی و سایر ادارات شهرستان‌های فارس به مرحله اجرا در آمده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول