اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرمانه صورت می‌گیرد؛

انجام آزمایش رایگان ایدز در شیراز

خبرگزاری فارس: افرادی که مشکوک به ابتلا به ایدز هستند می‌توانند به مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری شیراز مراجعه کنند و با اطمینان از محرمانه بودن تمام اطلاعات، از خدمات تشخیصی و درمانی رایگان این مراکز استفاده کنند.

انجام آزمایش رایگان ایدز در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر گروه بیماری‌های واگیر این دانشگاه اظهار داشت: تمام افرادی که به دلیل رفتارهای پرخطر یا سایر موارد، مشکوک به ابتلای خود به HIV/AIDS هستند، می‌توانند به مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری از جمله مرکز حسین‌بن علی (ع) 2 واقع در خیابان لاوان در بلوار دلاوران بسیج، مراکز بهداشتی درمانی حضرت ابوالفضل (ع) در بلوار نصر، جوادالائمه (ع) در عادل آباد، قمر بنی‌هاشم بالاتر از قصردشت در شیراز و در شهرستان‌ها نیز به مراکز بهداشت شهرستان به منظور دریافت مشاوره و خون‌گیری مراجعه کنند.
پروین افسر کازرونی افزود: با تشخیص به موقع ابتلا به این ویروس، می‌توان مشاوره‌های لازم را به فرد ارائه و در صورت نیاز، درمان و پیشگیری برای سایر عفونت‌های همراه با آن را آغاز کرد.
وی ابراز داشت: تمام افراد باید اطمینان داشته باشند که مراکز فعال در زمینه تشخیص و درمان HIV/AIDS به طور کامل مراحل رازداری را رعایت می‌کنند و اطلاعات محرمانه می‌ماند و حتی نمونه‌های خون گرفته شده نیز با کدگذاری و بدون نام مشخص می‌شوند.
کازرونی گفت: پس از مشخص شدن جواب آزمایش، اطلاعات مربوطه به بیمار داده شده و به هیچ مرکز دیگری نیز فرستاده نمی‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت مشاوره و یا اطلاعات مورد نیاز در زمینه HIV/AIDS و اطلاع از خدماتی که در مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری ارائه می‌شود با شماره‌های 7363000 یا 7363001 تماس گرفته و از راهنمایی‌های کارشناسان مرکز حسین‌بن علی (ع) بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول