اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سمنان خبر داد:

برگزاری رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی در سمنان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار سمنان از برگزاری رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی در سمنان خبر داد.

برگزاری رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن اقوامی‏پناه ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان که به منظور انجام هماهنگی برای برگزاری مانور و رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی با محوریت حمل و نقل و پایانه‏ها برگزار شد، بررسی مسائل ترافیکی شهری را از مهم‏ترین موارد قابل پیگیری در هفته جاری خواند.
وی ادامه داد: افزایش وسیله نقلیه و سفرهای برون‏شهری و درون‏شهری و همچنین وجود بزرگراه‏های طولانی در استان و شهرستان سمنان، بروز حوادث جاده‏ای متعددی را به همراه داشته که اتلاف منابع و خسارت فراوان جانی و مالی را در پی دارد.
معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار سمنان برگزاری مانور بدون حادثه ترافیکی را در انجام فرهنگ‏سازی ترافیک در جامعه و کاهش تلفات جاده‏ای موثر و مصداق کار خیر و نیکی دانست و گفت: قرآن کریم نیز همه را به انجام این امر رهنمون ساخته است.
اقوامی‏پناه ضمن تشکر از همه دستگاه‏ها، تلاش آنها را در اجرای هرچه بهتر این مانور در راستای حفظ جان رانندگان و مسافران، ایجاد امنیت و نشاط مردم لازم خواند و تصریح کرد: به مصداق آیه قرآن کریم که حفظ جان یک نفر برابر با حفظ جان یک جامعه است، باید در این مسیر قدم برداشت. 
داوود سعدی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان نیز در این نشست توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای مانور و زمان‏بندی آن ارائه کرد.
در این جلسه در زمینه‏های نصب علائم هشداردهنده در مقابل در دبستان حجاب، بررسی مشکلات ترافیکی چهار راه و بلوار نهضت و ورزش و پنج‏راه اندیشه، وحدت و بقیة‏الله، بررسی طرح اصلاح هندسی تقاطع بلوارشهید مدنی و بررسی ایجاد بریدگی در حد فاصل خروجی وادی‏السلام و منتهی‏الیه شهرک غرب و پارک سیمرغ در بلوار خرمشهر تصمیم‏گیری شد.
همچنین درباره اصلاح هندسی با ایجاد جان‏پناه و هرس درختان در بلوار معلم خیابان عمار، انسداد یک طرف کوچه بالاتر از میدان معلم (ساختمان پزشکان)، بررسی طرح اصلاح هندسی میدان پدران آسمانی در شهرک مدیران، نصب سرعت‏گیر در تقاطع شهدا، بررسی نصب سرعت‏گیر در خیابان دهه فجر واقع در ضلع غربی و طرح اصلاح هندسی شهرداری حد فاصل میدان نماز و پارک سنگی تصمیم‏گیری شد.
همچنین مقرر شد تا در خصوص چگونگی عملکرد در خیابان نصر (مسدود شدن یا بازماندن آن) بازدید کارشناسی از سوی اعضای کمیته ترافیک سمنان صورت گیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول