اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 محمودآباد خبر داد:

افزایش تلفات ناشی از حوادث ترافیکی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس 115 محمودآباد با اعلام افزایش تلفات ناشی از حوادث ترافیکی در محمودآباد از برگزاری همایشی به بهانه اول آذر روز جهانی گرامیداشت قربانیان حوادث ترافیکی در این شهر خبر داد.

افزایش تلفات ناشی از حوادث ترافیکی در محمودآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حمیدرضا فرنیا رئیس اورژانس 115 محمودآباد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز روز جهانی گرامیداشت قربانیان حوادث ترافیکی است، خاطرنشان کرد: همه ساله به این بهانه در نقاط مختلف دنیا مراسم یادبود برای قربانیان حوادث جاده‌ای و ترافیکی گرفته می‌شود.
فرنیا تصریح کرد: در برخی از شهرهای کشور نیز همایش‌هایی برای گرامیداشت این روز برگزار می‌شود که شهرستان محمودآباد هم در چند روز آینده همایشی را با عنوان یک روز بدون حادثه ترافیکی برگزار خواهد کرد.
فرنیا هدف از برگزاری این همایش را بررسی راهکارهای مناسب‌تر برای کاهش تلفات ناشی از حوادث ترافیکی در سطح شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: در این همایش با دعوت از کارشناسان زبده و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادهای فرهنگی و ارگان‌های مرتبط و درگیر با این موضوع و افرادی که می‌توانند در کاهش این تلفات کمک کنند سعی خواهیم کرد راهکارهای خوبی را ارائه کنیم.
رئیس اورژانس 115 محمودآباد از مدیران و مسئولان شهرستان خواست تا با همگرایی و هم‌افزایی مناسب کمک کنند تا آمار کمتری هر سال نسبت به سال گذشته در این خصوص داشته باشیم.
وی با ابراز تاسف از افزایش آمار تصادفات و اعزام تیم‌های امدادی مرکز اورژانس محمودآباد خبر داد و اظهار داشت: آمار تلفات ناشی از حوادث ترافیکی در 7 ماهه اول امسال برابر بود با کل تلفات سال 89 و این وظیفه نهادهای مرتبط با این موضوع را دو چندان می‌کند تا با راهکارهای اصولی و کارکرد مناسب آن را کاهش دهند.
رئیس اورژانس 115 محمودآباد در پایان از همه صاحبان فکر، قلم، کارشناسان امر ترافیک، امداد و نجات و اصحاب رسانه خواست که در این امر مهم و ضروری دستگاه‌های مرتبط و درگیر را از مشاوره و پیشنهادات خود بی‌نصیب نگذارند و همه با هم کمک کنیم تا روزهای زیادی از سال را بدون حادثه داشته باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول