اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس تصادفات بومهن و پردیس:

عابران پیاده از عوامل افزایش ترافیک بومهن هستند

خبرگزاری فارس: کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی بومهن و پردیس عدم رعایت قانون از سوی برخی عابران پیاده را از علل افزایش ترافیک در بومهن خواند.

عابران پیاده از عوامل افزایش ترافیک بومهن هستند
روح‏الله روزبه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: استقرار عابران پیاده برای استفاده از خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی در یک لاین جلوتر، مشکلات عدیده‏ای را برای ترافیک شهری به وجود می‏آورد.
وی ادامه داد: این سبک از استقرار عابران پیاده در کنار جاده‏ای سه خطه موجبات محدودیت آن به دو لاین را فراهم می‏سازد.
روزبه تصریح کرد: یکی از دو لاین باقیمانده نیز به وسیله خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر برای سوار کردن مسافران اشغال می‏شود.
کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی بومهن و پردیس افزود: بدین ترتیب حجم قابل توجهی از وسایل نقلیه عبوری از جاده پرتردد تهران ـ شمال باید از تک لاین باقی ماده سود ببرند.
وی ادامه داد: این معضل در روزهای تعطیل بیش از سایر مقاطع زمانی به چشم می‏خورد و عدم رعایت قوانین توسط برخی عابران پیاده اسباب سنگینی بیشتر مسیر اغلب پرترافیک جاده تهران ـ شمال را فراهم می‏آورد.
روزبه عدم استفاده برخی اهالی از پل‏های عابرپیاده مستقر در سطح جاده و حضور در محدوده خطرناک سواره‏رو را از دیگر دلایل افزایش بار ترافیکی بومهن خواند.
کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی بومهن و پردیس تصریح کرد: مبحث رابطه مستقیم عدم استفاده برخی اهالی از پل‏های عابر برای گذر از سطح جاده همواره مورد تاکید مسئولان بود.
وی با قدردانی از مدیریت شهری بومهن خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری و مساعدت خالصانه شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن، طرح انسداد دو لاین جاده توسط سامانه‏های جداکننده در محل استقرار پل‏های عابرپیاده در حال اجراست.
روزبه ادامه داد: اجرای این پروژه می‏تواند کمک به‏سزایی به حفظ جان اهالی از خطرات و سوانح جاده‏ای محسوب شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول