اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره تاکید کرد:

اجرای دقیق قانون انتخابات از سوی مجریان و ناظران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم اجرای کامل و دقیق قانون انتخابات از سوی مجریان و ناظرین تاکید کرد.

اجرای دقیق قانون انتخابات از سوی مجریان و ناظران
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات فرمانداری این شهرستان و هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوازدهم اسفند ماه سال جاری، تفاهم و همدلی و تعامل هیئت اجرایی و هیئت نظارت را در برگزاری انتخابات پیش رو مهم ارزیابی کرد.
وی با اشاره به حوادث به وجود آمده پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بر لزوم اجرای کامل و دقیق قانون انتخابات از سوی مجریان و ناظرین تاکید کرد.
فرماندار شهرستان خرم‌دره و رئیس هیئت اجرایی انتخابات این شهرستان مشارکت حداکثری مردم‌، قانون گرایی‌، صیانت از آرای مردم و عدالت محوری را شعارهای اساسی انتخابات سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش و هدف برگزارکنندگان و ناظرین هیئت نظارت در راستای تحقق این شعارها است.
رئیس هیئت نظارت شهرستان خرم‌دره در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل جلسه‌های مشترک هیئت نظارت و کمیته‌های اجرایی ستاد انتخابات در راستای افزایش میزان تعامل هیئت‌های اجرایی و نظارت‌ را گام مهمی در زمینه حل مشکلات گذشته عنوان کرد.
فرامرز فیروزی به ارائه گزارشی از اقدام‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته توسط هیئت نظارت شهرستان خرم‌دره در راستای شناسایی ناظران و ارائه آموزش‌های لازم به آنان و همچنین ارسال گزارش‌های مربوط به تبلیغات زودهنگام نامزدهای احتمالی پرداخت.
وی از آمادگی اعضای هیئت نظارت در راستای هر گونه همکاری و تبادل اخبار و اطلاعات با ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان خرم‌دره خبر داد.
در ادامه این جلسه هر یک از مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان خرم‌دره به اقدام‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته این کمیته اشاره و آمادگی خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت حداکثری مردم و تحقق آرمان‌های امام خمینی ‌(ره‌) اعلام کردند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول