اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد؛

جلسه ستاد انتخابات خراسان رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: جلسه ستاد انتخابات استان خراسان رضوی با حضور سردار غفاری معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

جلسه ستاد انتخابات خراسان رضوی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این جلسه که صبح امروز برگزار شد اعضای کمیته‌های شش‌ گانه ستاد انتخابات استان خراسان رضوی و نیز نمایندگانی از رسانه‌های جمعی حضور داشتند مسائل مربوط به انتخابات نهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان، مورد بررسی قرار گرفت.
علیرضا سنجی، مسئول این کمیته، هدف از برگزاری جلسه را هم‌اندیشی اعضا به منظور مشارکت حداکثری اقشار جامعه ونیز مطرح شدن مسائل مربوط به انتخابات و کسب نظرات مورد نظر برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات عنوان کرد.
در ادامه جلسه ستاد انتخاباتی استان خراسان رضوی برخی از مسائل حقوقی مرتبط با برگزاری انتخابات، توسط یکی از اعضای کمیته مطرح شد و سپس اعضا به تبادل نظر و ارائه راهکارهایی برای برگزاری پرشور انتخابات پرداختند.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات نهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان خراسان رضوی در این جلسه اظهار داشت: تبیین اهمیت جایگاه مجلس و ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات با توجه به فرمایشات و وصیت‌نامه الهی سیاسی امام خمینی (ع) و تاکیدات مقام معظم رهبری از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این جلسه است.
علیرضا سنجی افزود: بسترسازی برای حضور گسترده مردم به ویژه نسل جوان از طریق تقویت اعتماد عمومی و ایجاد نشاط و امید در آنان، تاکید بر ایجاد وفاق و انسجام بیشتر بین گروه‌ها و تبیین اهمیت ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات از دیگر اهداف برگزاری این هم اندیشی است.
وی ابراز داشت: باید برای مشارکت آحاد جامعه برای حضور گسترده در انتخابات تلاشی جدی شود.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان رضوی تلاش همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‎های استان برای ارائه آگاهی‌های لازم و ایجاد فضای مناسب اجتماعی را خواستار شد و بیان داشت: با ایجاد چنین فضایی شاهد انتخاباتی مناسب در سطح کشور خواهیم بود.
وی یادآور شد: اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب از روند اجرایی انتخابات و تبیین آثار حضور پرشکوه مردم در انتخابات و استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغی استان از جمله اقدامات مهم در این راستا است.
سنجی با مهم دانستن استفاده از همکاری اقشار تاثیرگذار در جامعه تاکید کرد:در این راستا تمام نهادهای اجرایی به ویژه رسانه‌ها باید یاری‌رسان باشند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول