اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

دشمن همواره بر طبل تقلب در انتخابات کوبیده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه ساز و کار انتخابات در ایران به گونه‎ای است که امکان تقلب وجود ندارد، گفت: با این وجود دشمن دائما بر طبل واژه تقلب می‎کوبد و می‎خواهد اذهان مردم را مخدوش کرده و به انتخابات بدبین کند.

دشمن همواره بر طبل تقلب در انتخابات کوبیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان علیرضا جمشیدی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و حوزه‌های انتخاباتی کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان که در فرمانداری کردکوی برگزار شد، اظهار داشت: حفظ این رتبه باید با مدیریت همه جانبه از امانتداری گرفته تا اقدامات اجرایی، قانونمداری، انجام دستورالعمل‎های اجرایی، ارسال گزارشات لازم و تمام آیتم‎های مورد توجه ستاد انتخابات کشور به طور مستمر تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: اگر انتخابات دچار ابهام و اتهام شود نمی‎توان از آن دفاع جانانه کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: وظیفه ماست تا انتخابات را از هرگونه اتهامات و ابهامات مبرا کنیم زیرا دشمن از هم اکنون گارد مخدوش کردن انتخابات را در دستور کار اول خود قرار داده است.
جمشیدی خاطرنشان کرد: برای اینکه از هرگونه شک و شبهه مبرا باشیم باید فعالیت‎ها را مدیریت کنیم که بخشی از آن با مستندسازی برطرف می‎شود.
وی افزود: مهم‌تر از این موضوع، انطباق گفتار صادقانه با رفتار امانتدارانه خواهد بود که مردم با مشاهده این ویژگی‎ها به مسئولان اعتماد کرده و از پشتیبانی خویش دریغ نخواهند ورزید.
وی ادامه داد: مستندسازی باید در دو حوزه فعالیت مجریان و فعالیت متخلفان صورت گیرد که هر دو این مستندات به موقع به کار ما خواهد آمد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه اعضای ستاد دو وظیفه اجرایی و عمومی را در قبال برگزاری انتخابات بر عهده دارند، اظهار داشت: در بخش عمومی، تبیین و تنویر افکار عمومی در راستای تشویق مردم به حضور حداکثری رسالت اصلی ماست.
وی افزود: در بخش وظایف اجرایی باید طبق دستورالعملی که برای هیئت‎های اجرایی، نظارت و بازرسی به عنوان شرح وظایف مدون و سازمانی ابلاغ می‎شود، عمل کنیم.
جمشیدی خاطرنشان کرد: در بخش اجرای قانون، ما امانتدار هستیم و به عنوان مجریان قانون، امانتداری ما، باید ویژگی ممیزه ما باشد.
جمشیدی ادامه داد: مردم باید در رفتار، مواضع و بیان ما، امانتداری را ببینند و باور کنند.
وی خطاب به حاضران در جلسه گفت: در بیان واژه‎ها دقت کنید، چون مخاطبان زیادی به صحبت‎های شما گوش می‎دهند و دشمن همواره به دنبال واژه‎هایی است تا از آنها بر علیه نظام سند تهیه کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تاکید کرد: ساز و کار انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران به گونه‎ای است که امکان تقلب وجود ندارد، اما دشمن دائما بر طبل واژه تقلب می‎کوبد و می‎خواهد اذهان مردم را مخدوش کرده و به انتخابات بدبین کند.
فرماندار کردکوی هم در این جلسه در سخنانی انتخابات را یک موضوع مهم برشمرد و گفت: امنیت و انتخابات دو وظیفه مهم و رسالت اصلی وزارت کشور است و هر دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
رمضانعلی الیاسی اظهار داشت: برگزاری یک انتخابات سالم و پرنشاط رسالت اصلی ماست و قبل از ورود به عرصه انتخابات در خصوص امنیت آن باید پیش‎بینی و تدبیر شود.
وی خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم تا منفعت نظام و مردم را فدای منافع شخصی یا گروهی نکنیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول