اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سلسله معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور رئیس هیئت نظارت استان لرستان و مسئولان شهرستان، رئیس و اعضای جدید هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان سلسله معرفی شدند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سلسله معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، رئیس هیئت نظارت استان لرستان ظهر امروز در مراسم معرفی رئیس و هیئت نظارت شهرستان سلسله گفت: افراد جدید با استقلال کامل و انجام کار کارشناسی و بدون کوچک‌ترین دخالت از سوی هر فردی جز هئیت پنج نفر ه استان لرستان و تشخیص هیئت عالی نظارت و در نهایت احکام آنان صادر شده است.
تیمور سپهوند اظهار داشت: ما در کار هیچ کس دخالت نمی‌کنیم، اما در نظارت کوتاه نخواهیم آمد و تمام تلاش خود را در سایه ولایت و رهبری برای برگزاری انتخابات سالم و قوی در جهت تقویت اعتماد مردم و امانت‌داری برای برگزاری اتنخابات پر شور به‌کار می‌بندیم.
سپهوند گفت: برای انجام این تکلیف با خدای خود عهد کرده‌ام توصیه احدی را برای ناعدالتی در کارم انجام ندهم و جز رضای خدا و تبعیت از رهبری و قانون ملاک دیگری ندارم.
 وی افزود: هیئت نظارت هیچ پرچمی را جز پرچم ولایت و رهبری بر دوش نمی‌گیرد و با پشتیبانی بند ولایت انتخابات سالم را برگزار می‌کند.
رئیس دفتر نظارت استان لرستان با بیان این مطلب که یکپارچگی در حمایت از رهبری حفظ وحدت و همدلی و تعاون رمز موفقیت نظام و مایوس کننده دشمنان است، گفت: اگر کسی ناعادلانه به نظارت و شورای نگهبان بتازد طبق قانون شکایت و برخورد می‌شود.
سپهوند در ادامه توصیه‌ای به همکاران خود کرد و گفت: هیچ کدام از برادران هیئت نظارت در هر رده اگر کوچک‌ترین حرکت جانبدارنه از احدی انجام دهند، با آن برخورد و از مجموعه حذف می‌شوند، زیرا تکلیف ما فقط نظارت است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول