اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی:

اخلاق‌مداری راس کارهای سیاسی و انتخاباتی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: اخلاق‌مداری باید در راس کارهای سیاسی و انتخاباتی قرار گیرد.

اخلاق‌مداری راس کارهای سیاسی و انتخاباتی قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا مرادی صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ در مورد انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی که با حضور جوانان و برخی از فعالان سیاسی استان برگزار شد، اظهار داشت: رعایت اخلاق و اخلاق‌مداری در انتخابات به ویژه در زمان تبلیغات انتخاباتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه فعالان این عرصه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: کاندیداهای انتخاباتی مجلس نباید ارزش‌های اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشته و به این ارزش‌ها که ثمره خون شهدا است، پشت کنند.
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه انتخابات گزینش بهترین‌ها است، بیان کرد: انتخابات، گزینش بهترین فرد یا افراد از سوی مردم به شمار می‌رود به همین دلیل است که مردم باید در شناخت بهترین‌ها نهایت دقت را به کار گیرند.
مرادی با بیان اینکه کسانی باید در عرصه انتخابات، کاندیدا شوند که به توانایی خود در راستای رساندن جامعه به سوی تعالی ایمان داشته باشند، ادامه داد: انتخابات از مهم‌ترین آزمون‌های سیاسی هر جامعه است که مردم باید در این آزمون نظام و انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کنند.
وی ادامه داد: شرکت در انتخابات از منظر دینی یک تکلیف الهی است و همان‌طور که امام خمینی(ره) فرموده‌اند؛ حفظ جمهوری اسلامی از اهم واجبات است و تک تک مردم در مقابل نظام مسئول هستند.
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات آثار و برکات مثبتی در پی دارد، گفت: هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر و پررنگ‌تر باشد مسئولان نظام دلگرم‌تر و دشمنان مایوس‌تر خواهند شد.
 جلسه رهپیویان انقلاب اسلامی استان مرکزی هر هفته یک بار برگزار  و در این جلسات فعالان  عرصه انتخابات به پاسخگویی در رابطه با مشکلات استان می‌پردازند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول