اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

فرمانداران بی‌طرفانه در انتخابات ورود کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرمانداران بی‌طرفانه، مسئولانه و عالمانه در امر انتخابات ورود کنند.

فرمانداران بی‌طرفانه در انتخابات ورود کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، ابراهیم فتح الهی در نشست با فرمانداران اظهار داشت: مقدمات انتخابات آغاز شده و با تلاش همکاران در فرمانداری‌ها ستاد انتخابات در اکثر شهرستان‌ها تشکیل شده است.
وی افزود: حال و هوای شهرستان‌ها به تدریج به سمت فضای انتخابات پیش می‌رود و هر چه به ایام برگزاری انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم، شور انتخاباتی بیشتر می‌شود.
فتح الهی با بیان اینکه مردم ما در آستانه یک آزمون بزرگ سیاسی دیگری در 12 اسفند 90 قرار دارند، خاطرنشان کرد: با همت همکاران و عنایت حضرت حق، یک تجربه موفق دیگر و برگ زرین درخشانی در صفحات کتاب انقلاب شکوهمند اسلامی افزوده می‌شود.
این مسئول بالاترین افتخار دولت دهم را برگزاری انتخابات مجلس نهم با مشارکت حداکثری مردم بر شمرد و گفت: تفاهم خوبی با هیات نظارت استان به وجود آمده و این همکاری‌ها و همدلی‌ها به برگزاری انتخابات سالم کمک فراوانی می‌کند.
وی تصریح کرد: فرمانداری‌ها برای تشکیل معتمدان هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها از اقشار مختلف مردم و به خصوص دانشجویان و جوانان استفاده کنند.
فتح‌الهی با بیان اینکه باید فرمانداران بی‌طرفانه، مسئولانه و عالمانه در امر انتخابات ورود کنند، بیان کرد: اعضای کمیته‌ها و به ویژه اعضای صندوق‌های اخذ رای به مقوله آموزش اهتمام جدی داشته باشند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ریاست ستاد اجرایی انتخابات در شهرستان قابل تفویض به معاونین فرمانداری نیست و مثل جلسه شورای تامین باید مدیریت شود.
کاظم علی‌نژاد، مدیر کل سیاسی استانداری نیز در این نشست با تاکید بر اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی تاثیر مستقیمی در روند انتخابات دارد، گفت: نباید کاری کرد که حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمرنگ شود و فرمانداران باید مراقبت کنند که امکانات اداری در اختیار کاندیداها برای تبلیغات قرار نگیرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول