اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تسهیل در صادرات مرکبات و کیوی صورت می‌گیرد؛

دیدار مدیران اتاق بازرگانی مازندران با همسایگان ایران

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان مازندران از دیدار مدیران اتاق بازرگانی مازندران با سفرای کشورهای بلاروس، ازبکستان و ترکمنستان خبر داد.

دیدار مدیران اتاق بازرگانی مازندران با همسایگان ایران
غلامرضا عشریه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در شهرستان ساری به آغاز فصل صادرات کشاورزی استان مازندران به کشورهای بلاروس، ازبکستان و ترکمنستان اشاره کرد.
وی با اشاره به دیدار امروز خود و اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران با سفرای کشورهای بلاروس، ازبکستان و ترکمنستان خاطرنشان کرد: این کشورها از جمله کشورهای هدف مازندران در زمینه صادرات محصولات کشاورزی کیوی و مرکبات هستند.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان مازندران به تعرفه بالای برخی از محصولات صادراتی، مشکلات گمرکی و دیگر مسائل مربوط به صادرات محصولات کشاورزی اشاره و عنوان کرد: در این جلسه سعی می‌شود مسائل و مشکلات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
عشریه از دعوت سفرای کشورهای هدف صادرات محصولات کشاورزی مازندران به این استان خبر داد و اضافه کرد: در آینده نزدیک سعی خواهیم کرد با حضور این سفرا نشست مشترکی را با تجار و بازرگانان فعال در عرصه صادرات در استان مازندران برگزار کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان مازندران به سفر سال گذشته استاندار مازندران به کشور بلاروس اشاره و خاطرنشان کرد: در نشست امروز مقدمات دعوت و پذیرش هیئت تجاری اقتصادی از بلاروس به مازندران فراهم می‌شود.
وی با اعلام اینکه شهر گومل کشور بلاروس با مازندران قرارداد خواهرخواندگی دارد بر توسعه فعالیت‌های بازرگانی و تجاری با این کشور تاکید کرد.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول