اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر گمرک زنجان خبر داد:

صادرات 271 میلیون دلاری استان زنجان طی سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیر گمرک زنجان آمار صادرات زنجان را در هفت ماه سال جاری 271 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: 121 میلیون دلار از این صادرات از گمرک استان ‌انجام شده است.

صادرات 271 میلیون دلاری استان زنجان طی سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، میرهاشم سید احمدی عصر امروز در جلسه ستاد صادرات استان زنجان با اشاره به اینکه بخشی از صادرات استان زنجان از استان‌های دیگر انجام می‌شود، اظهار داشت: 2 میلیون و 500 هزار دلار از مبلغ 271 میلیون دلار صادرات استان از شهرهایی مانند پیرانشهر، تهران انزلی و گمرک باشماخ انجام شده است.
وی صادرات انجام شده طی هفت ماه سال جاری را توسط بازرگانان استان زنجان در آستارا را 870 هزار دلار اعلام کرد و افزود: 147 میلیون دلار از صادرات استان هم از بندر شهید رجایی انجام شده است.
مدیر گمرک زنجان تاکید کرد: طی هفت ماه سال جاری 121 میلیون دلار صادرات از گمرک استان زنجان انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه 70 درصد صادرات استان زنجان با کارت‌های بازرگانی استانی انجام شده است، بقیه صادرات توسط بازرگان دیگر استان‌ها خریداری و توسط آنها صادر شده است.
سید احمدی صادرات شرکت کالسیمین را طی هفت ماه سال جاری 78 میلیون و 400 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: جلساتی با مسئولان شرکت کالسیمین برگزار شده تا زمینه صادرات همه محصولات این شرکت توسط گمرک استان زنجان صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه گمرک برنامه‌هایی برای وارد کردن 300 دستگاه خودرو از طریق گمرک استان زنجان دارد، افزود: اگر گمرک موفق به اینکار شود، شاهد افزایش قابل توجهی در درآمدها خواهد بود.
مدیر گمرک زنجان مبلغ پیش‌بینی شده برای درآمد گمرک استان زنجان را در سال جاری 9 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اگر خودروهای پیش بینی شده را بتوان از گمرک استان وارد کرد، مبلغ 5 میلیارد تومان آن محقق می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 10 درصد از مبالغ دریافتی از واردات خودرو به راهنمایی و راهنمایی تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: راهنمایی و رانندگی باید مقدمات شماره‌گذاری خودروهای وارداتی را در داخل استان زنجان فراهم کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول