اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و چرام:

10 هزار دانش‌آموز کهگیلویه‌ای عضو هلال‌احمر هستند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و چرام از عضویت تعداد 10 هزار دانش‌آموز کهگیلویه‌ای در هلال‌احمر خبر داد.

10 هزار دانش‌آموز کهگیلویه‌ای عضو هلال‌احمر هستند
مجید زری‌گر امروز در حاشیه برگزاری مانور سراسری زلزله در دهدشت اظهار داشت: مانور سراسری زلزله در 5 شهر و منطقه از شهرستان‌های کهگیلویه و چرام برگزار شد.
وی افزود: این مانور با هدف آگاهی بخشی به دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی انجام و با استقبال خوب دانش‌آموزان رو به رو شد.
رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و چرام با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در این شهرستان‌ها بیش از 30 هزار نفر عضو دارد افزود: این جمعیت در قالب‌های مختلف داوطلب، جوانان و امدادگر به جذب نیرو و آموزش لازم در زمینه‌های امداد و نجات و مقابله با حوادث پرداخته است.
زری گر در ادامه یادآور شد: از این تعداد عضو 10 هزار نفر دانش‌آموز بوده که در دوره‌های مختلف به یادگیری فنون مقابله با حوادث مشغول هستند.
وی افزود: تاکنون بیش از 14 هزار نفر در دوره‌های کوتاه مدت و بلندمدت که در سطح مدارس، اماکن مذهبی، مساجد و ادارات برگزار شده، آموزش لازم را فرا گرفته‌اند.
رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و چرام در ادامه به خدمات ارائه شده از سوی این جمعیت اشاره کرد و گفت: ما در همه حوادث و پس از آن خدمات شایان توجه‌ای را برای رفاه مردم انجام می‌دهیم که از آن جمله می‌توان به خدمات دهی در قالب سوانح و حوادث مانند سیل، زلزله، آتش سوزی، کمک‌های درمانی و موردی اشاره کرد.
زری‌گر افزود: این کمک‌ها به صورت‌های نقدی و غیر نقدی (اجناس) به مردم ارائه می‌شود.
این مسئول یکی از رسالت‌های جمعیت هلال‌احمر را موضوع آموزش بیان کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه ما برای مواجهه با بلایا آموزش است که به صورت متناوب و در طول سال، آموزش‌ها مختلفی در ارتباط با موضوعات مختلف از جمله بلایای طبیعی برگزار می‌کنیم.
زری‌گر مدارس را بهترین مکان برای آموزش مواجهه با بلایای طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: اکنون تعامل سازنده‌ای در این زمینه میان ما و آموزش و پرورش برقرار است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول