اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد:

تعیین تکلیف چهار راه محمد بقال زنجان توسط شهرداری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به سر در گمی مردم منطقه چهار راه محمد بقال زنجان گفت: شهرداری باید هر چه زودتر تکلیف این چهار راه را مشخص کند.

تعیین تکلیف چهار راه محمد بقال زنجان توسط شهرداری
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد عینی فرد بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه شورای شهر زنجان از سال 86 برای چهار راه محمد بقال مصوبه تصویب و بودجه تعیین می‌کند، اظهار داشت: هنوز هیچ کاری در این چهار راه انجام نشده است.
وی افزود: مردم منطقه چهار راه امیرکبیر 40 سال است که درگیر طرح مطرح شده برای آن هستند، ولی هنوز کاری برای آن انجام طرح انجام نشده است.
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه براساس برخی شنیده‌ها طرح مورد نظر برای چهار راه محمد بقال لغو شده است، تصریح کرد: اگر چنین چیزی حقیقت دارد، باید به اطلاع مردم برسد تا آنها بتوانند برای املاک خود تصمیم بگیرند.
وی تاکید کرد: شهرداری باید برنامه خود را برای چهار راه امیرکبیر اعلام کند و در صورت لزوم تملک‌های لازم را در این منطقه انجام دهد.
عینی فرد همچنین با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، بر همکاری همه ارگان‌های ذی‌ربط به ویژه شهرداری و شورای شهر برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم عزاداری مردم شهر زنجان تاکید کرد.
وی با اشاره به انعکاس جهانی عزاداری مردم شهر زنجان در قالب دو دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم تصریح کرد: مسئولان اجرایی باید همه امکانات را برای برگزاری با شکوه این مراسم آماده کنند.
در ادامه جلسه شورا، رؤسای کمیسیون‌های مختلف طرح‌هایی را برای تصویب ارائه کردند که چند لایحه تصویب شد.
یکی از لایحه‌هایی که ارائه شد، مربوط به اجاره یک ساختمان در شهرک کارمندان بود که اعضای شورا با آن مخالفت کرده و لایحه به کمیسیون برگشت تا با حضور شهردار منطقه بررسی شود.
کاظم افشارچی در مخالفت با این لایحه با اشاره به اینکه 12 سال از عمر شورای شهرها می‌گذرد و شهرداری‌های مناطق زنجان هنوز جای ثابتی برای خود ندارند، افزود: باید با تعیین ضرب‌الاجل آنها را وادار به ساخت یک ساختمان برای مستقر شدن در یک محل ثابت کرد.
وی اجاره بالا در یکی از مناطق گران قیمت شهر را دیگر دلیل مخالفت خود عنوان کرد و گفت: شهرداری می‌تواند در منطقه‌ای دیگر با قیمتی ارزان‌تر اقدام به اجاره یک محل بکند.
دیگر مصوبه جلسه علنی شورا مربوط به کمک از محل ماده 17 به یک بیمار سرطانی بود تا بتواند یک دستگاه تنفس تهیه کند.
در ادامه جلسه چند لایحه دیگر نیز مطرح شد که با مخالفت اعضا به کمیسیون‌ها برگشت تا با کار کارشناسی بیشتر به جلسه علنی آورده شود.
شورای شهر زنجان یک مصوبه نیز در پایان جلسه داشت که مربوط به تامین هزینه پوشش تصویری دو دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم در روزهای هشتم و یازدهم محرم بود که قرار شد، نصف مبلغ 60 میلیون تومان را شورا تامین کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول