اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حمایت از نویسندگان؛

70عنوان کتاب انتشار یافته در لرستان خریداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: 70 عنوان کتاب تدوین و منتشر شده توسط نویسندگان و ناشران لرستانی در راستای حمایت از این قشر فرهنگی طی سال جاری خریداری شده است.

70عنوان کتاب انتشار یافته در لرستان خریداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان با تاکید بر حمایت از ناشران بومی، گفت: این تعداد عنوان کتاب در قالب 4 هزار و 760 جلد با صرف اعتباری معادل 210 میلیون ریال خریداری شده است.
وی اظهار داشت: در همین ارتباط تمام آثار تولیدی نویسندگان و پژوهشگران لرستانی با موضوعات متنوع فرهنگی و اجتماعی به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تحقیق و پژوهش در حوزه‌های مذهبی و آداب ورسوم مردم، آثار شهدا و خاطرات آزادگان و ایثارگران، پس از چاپ خریداری می‌شود.
وی با تاکید بر ضرورت نهضت تولید علم و داشتن ساز و کار مناسب در خصوص حمایت از آثار علمی و فرهنگی، افزود: خرید کتاب از ناشران استان لرستان در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته 70 درصد رشد یافته است.
حجت الاسلام اسماعیلیان با اشاره به اینکه کیفیت آثار چاپی مربوطه از لحاظ صحافی، کیفیت رنگ و چاپ نسبت به آثار سا‌ل‌های گذشته بهتر و مطلوب است، گفت: از لحاظ محتوی و سطح نویسندگی بعضی از کتاب‌های چاپ شده در استان قابلیت طرح ملی را دارند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول