اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

تخصیص 10 میلیارد تومان برای ایمن‌سازی مدارس اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال جاری 10 میلیارد تومان برای ایمن‌سازی مدارس در اختیار اداره کل آموزش و پرورش این استان قرار گرفته است.

تخصیص 10 میلیارد تومان برای ایمن‌سازی مدارس اردبیل
احمد محمودزاده امروز در حاشیه مانور زلزله در مدارس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل برگزاری کلاس‌های مختلف در مورد ایمنی بخشی در امدادرسانی حوادث و بلایای طبیعی مهم اعلام کرد و بیان داشت: آماده‌سازی و هماهنگی بین دستگاهی در این راستا ضروری به نظر می‌رسد تا اگر اتفاقی در کشور رخ داد بتوانیم آسیب‌ها و صدماتی را که از این منظر مترتب می‌شود را تا حدی کمتر کنیم.
این مسئول یادآور شد: آموزش و پرورش به لحاظ تاثیر‌پذیری و تاثیرگذاری در موضوعات مختلف به ویژه به عنوان دستگاه آگاهی بخش می‌تواند در راستای مدیریت افکار عمومی اقدامات شایسته‌ای را انجام داده و در کنار برگزار مانورها کلاس‌های آموزشی را نیز ترتیب دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ابراز داشت: آموزش و پرورش می‌تواند امر مدیریت این موضوع را در استان اردبیل انجام داده و با برخورداری از بیشترین سطح بهره‌مندی از این آگاهی‌ها در راستای کاهش تلفات ناشی از حوادث نیز اقدام کند.
محمودزاده در بخش دیگری از سخنان خود بحث تخریب و بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس را یادآور شد و افزود: در این راستا در تمام مدارس استان اردبیل به ویژه روستاها مقاوم‌سازی را در راستای کاهش حوادث مطابق با آیین‌نامه‌ها اجرایی کرده‌ایم.
این مسئول ادامه داد: در سنوات گذشته برای اردبیل 60 میلیارد تومان اعتبارات تخریب و بازسازی مدارس اختصاص یافته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: تمام مدارس استان اردبیل مقاوم‌سازی شده و در چند سال گذشته بیش از هزار کلاس از خدمات مقاوم‌سازی مدارس بهره‌مند شده‌اند.
محمودزاده در پایان سخنان خود به اعتبارات اختصاص گرفته برای سال جاری در راستای تخریب و بازسازی اشاره کرد و بیان داشت: در سال جاری نیز 10 میلیارد تومان در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفته است تا بتوانیم تمام مدارس این استان را ایمن‌سازی کرده و با مدیریت صحیح بحران شاهد اتفاقات تلخ در مدارس نباشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول