اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سراسر کشور؛

مانور زلزله و ایمنی در گلپایگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سراسر کشور مانور زلزله و ایمنی به صورت نمادین ساعت 10 صبح در هنرستان بانو قائدی گلپایگان برگزار شد.

مانور زلزله و ایمنی در گلپایگان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حمیدرضا کریمیان صبح امروز در مانور زلزله و ایمنی که به صورت نمادین در هنرستان دخترانه بانو قائدی گلپایگان برگزار شده بود، اظهار داشت: این مانور مانند سال‌های گذشته به منظور آموزش و چگونگی مقابله دانش آموزان در زمان وقوع زلزله برگزار شد.
وی بیان داشت: هدف از برگزاری این مانور تمرین عملی و اصولی پناهگیری، خروج مناسب در مواقع بحرانی زلزله است.
رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان گفت: دانش‌آموزان باید مطالب آموزش دیده در مواقع بحرانی را به خانواده‌های خود آموزش دهند که در مواقع زلزله با آسیب کمتری مواجه شوند.
وی ادامه داد: با ارائه مطالب آموزش دیده به خانواده‌ها، دانش‌آموزان به عنوان مجری طرح‌های آموزشی و ایمنی در سطح کشور تلقی می‌شوند.
به گزارش فارس، در ادامه فرماندار گلپایگان اظهار داشت: ما هیچ وقت نمی‌توانیم مطمئن باشیم که خطری برای ما به وجود نمی‌آید و همواره باید خود را برای مقابله با خطرات احتمالی تجهیز و ایمن کنیم.
حسین صمدانی افزود: حوادثی مانند سیل و زلزله و آتش سوزی همواره در کمین است و باید این آمادگی را در خود تقویت کنیم.
وی با اشاره به اینکه کشور ایران بر روی نوار زلزله واقع شده است، بیان داشت: طی سال‌های گذشته شاهد وقوع زلزله و از دست دادن هموطنان خود در کشور بوده‌ایم و باید آموزش‌های بیشتری در این زمینه به مردم داده شود و همواره آماده بروز چنین خطراتی در کشور باشیم.
به گزارش فارس، مانور زلزله و ایمنی با مشارکت اورژانس، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی و اعضای ستاد مدیران بحران به صورت نمادین در هنرستان بانو قائدی گلپایگان برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول