اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

اجرای مانور سراسری ایمنی و زلزله در نور/ یکی از والدین در زمان مانور بی‌هوش شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور، مانور سراسری ایمنی و زلزله در شهرستان نور اجرا و سبب بی‌هوش شدن یکی از والدین شد.

اجرای مانور سراسری ایمنی و زلزله در نور/ یکی از والدین در زمان مانور بی‌هوش شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، صبح امروز با حضور مسئولان و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و دستگاه‌های عمل‌کننده مانور سراسری ایمنی و زلزله در محل دبیرستان حضرت معصومه (ع) برگزار شد.
در این مانور، نیروهای عمل‌کننده از جمله آتش‌نشانی شهرداری‌های سه شهر ساحلی نور، رویان و ایزدشهر، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و واحدهای امداد شرکت‌های گاز، آب، برق و مخابرات با حضور به‌موقع در محل عملیات امداد و نجات و قطع شیرهای اصلی را انجام دادند.
مانور ایمنی و زلزله شهرستان نور در حالی برگزار شد که دستگاه‌های ذیربط با آمادگی کامل، نصب چادر اسکان موقت و اضطراری، تهیه مواد غذایی، پتو و اقلام مورد نیاز برای 72 ساعت، حادثه‌دیدگان مهیا بوده و با موفقیت کامل انجام شد.
 
* 30  نوع حوادث مترقبه در کشور لمس شد

فرماندار نور در پایان مانور با قدردانی از آمادگی نیروهای عمل‌کننده بیان داشت: کشور ایران در معرض خطر 40 نوع حوادث قرار دارد که تاکنون 30 مورد حوادث اتفاق افتاده است و لمس شد.
عبدالقدیر مشایخی انجام مانور را به منظور آمادگی لازم در بین مردم به ویژه دانش‌آموزان ضروری دانست و افزود: چون مدارس به دلیل حضور دانش‌آموزان در سنین مختلف و وضعیت‌های جسمی متفاوت در معرض خطر بیشتر قرار دارد انجام این مانورها در مدارس، آمادگی را دوچندان خواهد کرد و موجب کاهش حوادث و خسارات احتمالی می‌شود.
به گزارش فارس، در حین مانور به‌دلیل عدم آگاهی برخی از شهروندان از برگزاری مانور به ویژه در دبیرستان، یکی از والدین دانش‌آموزان که غیرمنتظره در محل حاضر شد به جهت بیماری که داشته دچار بیهوشی موقت شد که امداد و نجات حالت واقعی بیشتر به خود گرفت و بلافاصله نیروهای امدادی بر بالین وی حاضر و با اقدامات اولیه به بیمارستان منتقل که حال عمومی وی خوب گزارش شده و تا دقایقی دیگر مرخص می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول