اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود؛

مانور سراسری ایمنی و زلزله در مدارس کرج

خبرگزاری فارس: مانور سراسری ایمنی و زلزله فردا در مدارس کلانشهر کرج به همت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار می‌شود.

مانور سراسری ایمنی و زلزله در مدارس کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، طی تعامل و برنامه‌ریزی اداره آموزش برون سازمانی آتش نشانی کرج و هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، مقرر شد که مانور سراسری ایمنی و زلزله در این کلانشهر برگزار شود.
براساس این گزارش، قرار است که مانور مذکور در چهار مدرسه منتخب نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کلانشهر کرج با حضور نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، هلال احمر، اورژانس، فوریت‌های سازمان آب و اداره برق و نیروی انتظامی برگزار شود.
مانور مذکور روز هشتم آبان ماه جاری از ساعت 10 الی 12 برگزار می‌شود و کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به ارائه نکات مربوطه می‌پردازند.
مدرسه راهنمائی زینب کبری (س) واقع در عظیمیه، مقابل اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، مدرسه راهنمائی شهید بهشتی  واقع در بلوار امامزاده حسن (ع)، مدرسه راهنمائی سلمان فارسی واقع در دهقان ویلای دوم و دبیرستان فرزانگان چهار واقع در فاز 4 مهرشهر بلوار گل‌ها مدارسی هستند که مانور در آنها برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول