اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال عسلویه:

عسلویه فاقد زمین چمن فوتبال است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال عسلویه گفت: عسلویه فاقد زمین چمن فوتبال است.

عسلویه فاقد زمین چمن فوتبال است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمود محمدی در جمع مدیران باشگاه‌ها و مسئولان عسلویه اظهار داشت: گسترش ورزش در جامعه اهمیت ویژه‌ای دارد و همه مسئولان باید در ترویج فرهنگ ورزش اهتمام ورزند.
وی افزود: جوانان باید جذب ورزش شوند تا از آسیب‌های اجتماعی و فسادهای اخلاقی دور شوند و این ضرورت به شدت احساس می‌شود.
رئیس هیئت فوتبال عسلویه با اشاره به مشکلات موجود در منطقه و برگزاری جلسه شورای ورزش عسلویه در محل بخشداری، تصریح کرد: با توجه به مسائل و مشکلات منطقه عسلویه طی روزهای گذشته، مسئولان، برگزاری جلسات شورای ورزش را در دستور کار خود قرار داده‌اند و امیدواریم با همت و پشتکاری که از خود نسبت به ورزش نشان داده‌‌اند شاهد ارتقای ورزش منطقه در سطح شهرستان باشیم.
محمدی خاطرنشان کرد: انتظاری که ورزشکاران منطقه از مسئولان دارند بیش از اینهاست و امیدواریم حداقل امکانات اولیه در اختیار باشگاه‌ها قرار گیرد و همچنین بحث زیر ساخت‌های ورزشی باید هرچه سریع‌تر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
رئیس هیئت فوتبال عسلویه با بیان اینکه عسلویه فاقد زمین چمن فوتبال است، گفت: به دلیل نداشتن زمین چمن ورزشی در منطقه که به عنوان یک معضل و از اساسی‌ترین مشکلات ورزش منطقه نیز محسوب می‌شود قادر به برگزاری مسابقات نیستیم و امیدواریم مسئولان با حمایت‌های خود مشکل پیش آمده را هر چه سریع‌تر حل کنند.
محمدی در ادامه با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته در برگزاری مسابقات بخش اضافه کرد: در برگزاری مسابقات سال گذشته متاسفانه هزینه‌های هنگفتی متقبل شدیم که بنا داریم از امسال با برنامه‌های تدوین شده و حمایت مسئولان گام مهمی در رفع مشکلات مالی برداریم.
وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته شاهد نظم و انضباط خوبی در مسابقات بودیم، اظهار داشت: امیدواریم در مسابقات سال جاری که برای نخستین بار در منطقه مسابقات لیگ دسته ۱ و ۲ به صورت همزمان برگزار می‌شود شاهد تعامل و همکاری همه جانبه مسئولان تیم‌های ورزشی با برگزار کنندگان مسابقات باشیم.
محمدی تصریح کرد: مسئولین تیم‌های ورزشی به این نکته مهم توجه داشته باشند که تصمیمات کمیته انضباطی براساس گزارش‌های تیم داوری و ناظر مسابقه انجام می‌گیرد و هیئت فوتبال در این زمینه هیچگونه دخالتی ندارد بنابراین از مسئولان تیم‌های ورزشی تقاضا می‌شود با رعایت جوانب و اطلاع از قوانین کمیته انضباطی، بازیکنان و کادر فنی خود را توجیه کنند تا در این زمینه شاهد ارتقا فرهنگ فوتبالی در سطح بخش و به عنوان یک الگو در شهرستان شناخته شویم.
وی بیان داشت: از مسئولان ارشد استان و شهرستان و مدیران پارس جنوبی انتظار داریم حمایت بیشتری از ورزش عسلویه به ویژه در توسعه زیرساخت‌های ورزشی داشته باشند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول