اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح دولت الکترونیک در شیراز

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: ایجاد شهر الکترونیک در شیراز در دستور کار مدیریت استان است و تا پایان امسال، این طرح اجرایی می‌شود.

اجرای طرح دولت الکترونیک در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، استاندار فارس در دیدار با مسئولان شرکت پست استان فارس، اظهار داشت: کسانی که مرسوله‌ای را به وسیله شرکت پست جمهوری اسلامی ارسال می‌کنند و کسانی که مرسوله‌ای را از این شرکت دریافت می‌کنند، احساس اطمینان و آرامش دارند.
حسین صادق عابدین شرکت پست را از کم حاشیه‌ترین دستگاه‌های دولتی در کشور معرفی کرد و آن را به دلیل تلاش ویژه مدیران، کارشناسان و کارکنان این شرکت در تکریم مراجعان دانست.
نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: به دلیل سابقه فارس در زمینه ایجاد زیرساخت‌های الکترونیک، این استان، قابلیت دارد که در ارائه خدمات فناوری اطلاعات، در کشور پیشرو باشد.
وی ادامه داد: ایجاد شهر الکترونیک در شیراز در دستور کار مدیریت استان است و تا پایان امسال، این طرح اجرایی می‌شود.
استاندار فارس گفت: در طرح ایجاد شهر الکترونیک، تمام مکاتبات و ارتباطات میان دستگاه‌های دولتی با زیرساخت فیبرنوری، به وسیله شبکه‌های کامپیوتری، صورت می‌گیرد که تاثیر قابل توجهی در ارتقای کیفیت، سرعت و دقت خدمات دولتی به مردم دارد.
صادق عابدین با تاکید بر ایجاد تسهیلات برای مردم، در مراجعه به ادارات دولتی، افزود: تمام خدمات دولتی قابل ارائه از طریق دفترهای پیشخوان خدمات و ICT روستایی، باید جمع‌بندی شده و واگذار شود.
در این جلسه مدیرعامل شرکت پست استان فارس، با ارائه گزارشی از عملکرد پست در این استان، حرکت به سمت افزایش بهره‌وری را دستور کار شرکت پست جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.
غلامرضا نجاری با اشاره به وجود یک‌هزار واحد پستی در سطح استان فارس، آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی از طریق پست را اعلام کرد.
در پایان این دیدار، مدیران شرکت پست استان فارس، با اهدای تمبر یادبود سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به استاندار فارس، از تلاش‌های وی برای توسعه این استان، تشکر کردند.
به گزارش فارس، برخی از امور مربوط به ادارات و ارگان‌ها که از طریق دفاتر پستی در شیراز انجام می‌شود، نه تنها موجب سهولت کار نشده، بلکه یا به طور کل سبب صرف‌نظر شهروند یا ارباب رجوع از خواسته خود شده و یا با تاخیرهای چند ماهه صورت می‌گیرد.
از جمله اموری که نگرانی و نارضایتی بسیاری را به دنبال داشته، خواسته بسیار ساده و معمولی به نام کردن قبض آب منازل و به ویژه مجتمع‌های آپارتمانی است که می‌تواند از بسیاری مشکلات در این مجموعه‌ها جلوگیری کند اما این خدمت از طریق دفاتر پستی به دلیل عدم اشراف کارکنان باجه‌ها به امور و تغییر مکرر آنان با معضلاتی مواجه شده است که پیش از این در کمتر نیم ساعت در خود اداره آب صورت می‌پذیرفت.
در مورد ارسال روزنامه‌ها به شهرستان‌های فارس نیز حاشیه‌های بسیاری وجود دارد که شاید کمتر اداره و ارگانی با چنین حاشیه‌ سازی‌ها مواجه بوده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول