اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی:

دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی عملکرد مطلوبی دارند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: عملکرد دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی مطلوب ارزیابی میشود.

دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی عملکرد مطلوبی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد طالبی ظهر امروز در آیین ارائه 22 خدمت جدید به دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی که در محل یکی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت تشکیل شد، سهل‌الوصول بودن خدمات ارائه شده توسط دفاتر پیشخوان دولتی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: دفاتر پیشخوان دولت به منظور ارائه خدمات بیشتر و راحت‌تر به مردم تشکیل شده‌اند.
این مسئول با اشاره به تحقق دولت الکترونیک، افزود: ایجاد دفاتر پیشخوان دولت در راستای اجرایی کردن و تحقق دولت الکترونیک و اهداف تعیین شده دولت است.
طالبی با بیان اینکه در قالب این دفاتر باید به مردم با سرعت بیشتری خدمات ارائه دهیم، خاطرنشان کد: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی این موضوع به عهده بخش خصوصی واگذار شده است.
وی با اشاره به کم‌کاری برخی دفاتر پیشخوان دولت در استان، اعلام کرد: برخی دفاتر کم‌لطفی کرده و موارد را به موقع اجرا نکرده‌اند که در این زمینه قوانینی در نظر گرفته شده است.
این مسئول ادامه داد: مدیران دفاتر پیشخوان دولت باید خود را جزئی از دولت بدانند چرا که از ماهیت نام این دفاتر نیز همگامی و همسویی با دولت است.
طالبی با اشاره به ارائه خدمات از سوی دولت در سال‌های گذشته، اعلام کرد: انصاف نیست به دلیل کم‌کاری برخی دفاتر پیشخوان دولت، خدمات ارائه شه توسط دولت را زیر سوال ببریم.
وی با بیان اینکه در واگذاری دفاتر خدمات پیشخوان دولت سعی شده افراد مردم‌دار و کاری انتخاب شوند، گفت: افراد کاری برای مدیریت دفاتر در نظر گرفته‌ایم که این موضوع به نوبه خود سبب ارتقای ارائه خدمات شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی خواستار افزایش تعرفه‌های ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت شد و افزود: دفاتر پیشخوان دولت باید از نظر درآمد و گردش مالی مشکلی نداشته باشند.
طالبی اعلام کرد: علاوه بر افزایش تعرفه‌های خدماتی که در دفاتر پیشخوان دولت ارائه میشود لازم است تا اختیارات از سطح وزارتخانه‌ها در این زمینه به دستگاه‌های اجرایی استان تفویض شود تا شاهد تسریع در روند ارائه خدمات به مردم باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول