اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکمیته اجرایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام کرد:

بخش خصوصی پایه مهم دفاتر پیشخوان دولت

خبرگزاری فارس: دبیرکمیته اجرایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: بخش خصوصی پایه مهم دفاتر پیشخوان دولت است.

بخش خصوصی پایه مهم دفاتر پیشخوان دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی‌اصغر کرباسی ظهر امروز در آیین ارائه 22 خدمت جدید به دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی که در محل یکی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت تشکیل شد، اظهار داشت: آیین‌نامه اجرایی دفاتر پیشخوان دولت توسط هیئت دولت مصوب و ابلاغ شده است.
وی با اشاره به اجرای اصل 44 قانون اساسی، تصریح کرد: بعد از طرح مباحث مربوط به خصوصی‌سازی و برون‌سپاری امور خدماتی این مشکل وجود داشت که دستگاه‌ها اقدام به ایجاد دفاتر اجرایی می‌کردند که در آیین‌نامه ابلاغی دولت دستگاه‌ها از این اقدام منع شده‌اند.
این مسئول افزود: براساس آیین‌نامه جدید دفاتر پیشخوان خدمات دولت دستگاه‌های اجرایی نمی‌توانند دفتر خدماتی دایر کنند و دفاتر پیشخوان خدمات دولت وظیفه ارائه خدمات دولتی را به صورت یک‌جا و تجمیع شده به عهده دارند.
کرباسی خاطرنشان کرد: بر اساس آیین‌نامه جدید دولت یک دفتر پیشخوان می‌تواند تمام خدمات دولتی اعم از صدور شناسنامه، گذرنامه و هر خدمت مرتبط به حوزه‌های مختلف دولتی را ارائه دهد.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی پایه مهم دفاتر پیشخوان دولت است، گفت: سیاست دولت حمایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت است که از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.
این مسئول هدف از ایجاد دفاتر پیشخوان دولت را ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام کرد و اظهار داشت: باید مردم از مزایای این خدمات بهره‌مند شوند.
کرباسی با اشاره به تقویت دفاتر پیشخوان دولت، اعلام کرد: کارگروه‌های استانی دفاتر پیشخوان دولت باید تقویت شوند.
این مسئول با تاکید بر تجهیز دفاتر پیشخوان دولت، تصریح کرد: دولت باید با درخواست‌هایی که از استان‌ها می‌آید دفاتر را تجهیز کند.
کرباسی ادامه داد: واگذاری دفاتر به بخش خصوصی واگذار شده است و این کار به عهده بخش خصوصی است.
 وی با بیان اینکه توجه دولت حمایت از بخش خصوصی است، گفت: در سطح کشور کارگروه‌هایی تشکیل شده است که متشکل از دستگاه‌های اجرایی ذینفع است که به کار این کارگروه‌ها از سوی کمیته اجرایی دفاتر پیشخوان دولت نظارت‌ می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول