اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان خبر داد:

آغاز به‌کار ۳ دفتر پیشخوان دولت در زمینه حمل و نقل گلستان

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی و برنامه‎ریزی اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان گفت: سه دفتر پیشخوان دولت در زمینه حمل و نقل رسما در گلستان آغاز به‌کار کردند.

آغاز به‌کار ۳ دفتر پیشخوان دولت در زمینه حمل و نقل گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان، احمد نعمتی اظهار داشت: در راستای اجرای ماده یک قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مصوبه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور سه دفتر پیشخوان خدمات حمل و نقل در استان گلستان رسما فعالیت خود را آغاز کردند.
وی با هدف کاهش تصدی‎گری دولت و فعالیت بیشتر بخش خصوصی در ارائه خدمات به مردم و همچنین تحقق مواد مرتبط در فصل دوم قانون مدیریت خدمات کشوری این دفاتر پیشخوان خدمات حمل و نقل با تصدی‎گری دفاتر خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در سه نقطه کارشناسی شده از استان در شهرهای کلاله، گنبدکاووس و بندرترکمن با دریافت مجوز از اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان آغاز به کار کردند.
معاون اداری مالی و برنامه‎ریزی اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان عنوان کرد: با راه‎اندازی این دفاتر تصدی اموری از قبیل صدور، تمدید، تعویض و المثنی کارت هوشمند رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‎ای به بخش خصوصی واگذار شده و این امر علاوه بر کاهش ترافیک و تردد، موجب در دسترس‎تر قرار گرفتن خدمات دولت برای مردم شده و تمرکز کارکنان برای انجام فعالیت‎های نظارتی و زیرساختی در ادارات می‎شود.
نعمتی در پایان اذعان داشت: در استان گلستان نزدیک به 150 شرکت حمل و نقل کالا، مسافر، بین‎المللی و بیش از 14 هزار راننده در حال فعالیت بوده و ارائه خدمات می‎کنند. 
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول