اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفاتر فن‌آوری اطلاعات آذربایجان غربی اعلام کرد:

ایجاد 95 دفتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفاتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان غربی گفت: سال جاری 95 دفتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی ایجاد می‌شود.

ایجاد 95 دفتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی
علیرضا سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تعداد دفاتر خدماتی علاوه بر تعداد دفاتر موجود در شهرها و روستاهای مختلف آذربایجان غربی ایجاد می‌شوند.
وی با اشاره به فعالیت 231 دفتر پیشخوان دولت در شهرهای آذربایجان غربی، تصریح کرد: این تعداد دفاتر پیشخوان دولت در شهرهای مختلف آذربایجان غربی اقدام به ارائه خدمات در شهرهای مختلف این استان می‌کنند.
این مسئول تعداد دفاتر روستایی پیشخوان دولت در روستاهای استان را 537 دفتر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر اغلب روستاهای استان از خدمات این دفاتر بهره‌مند هستند.
سهندی با بیان اینکه تا کنون 20 جلسه کارگروه در زمینه دفاتر پیشخوان دولت در استان تشکیل شده است،‌ خاطرنشان کرد: در گذشته 60 خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می‌شد.
وی ادامه داد: در مرحله جدید 23 خدمت به این تعداد خدمت افزوده شده است.
این مسئول با اشاره به واگذاری خدمات برای ارائه به مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی استان به دفاتر پیشخوان دولت برای ارائه به مردم، گفت: در حال حاضر اداره ثبت احوال آذربایجان غربی 11 خدمت و شرکت گاز استان سه خدمت خود را از طریق این دفاتر به مردم ارائه می‌کند.
سهندی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت نفت خدمات خود را از طریق این دفاتر ارائه می‌دهند، اظهار داشت: با گذشت زمان خدمات بیشتری از این دفاتر را شاهد خواهیم بود.
وی هدف از ایجاد دفاتر پیشخوان دولتی و ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی استان از طریق این دفاتر را حل دغدغه دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات عنوان کرد و افزود: در این زمینه باید دستگاه‌های اجرایی و دفاتر پیشخوان دولت در ارائه خدمات به مردم همگام باشند.
مدیرکل دفاتر فن‌آوری اطلاعات آذربایجان غربی اعلام کرد: تعداد خدماتی که از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می‌شوند تا پایان شهریور ماه سال جاری به 100 خدمت افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول