اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور بین‌المللی مسابقات قرآن کریم:

صرفه‌جویی در اجرای برنامه‌های قرآنی معنایی ندارد

خبرگزاری فارس: داور بین‌المللی مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در اصفهان گفت: صرفه‌جویی در اجرای برنامه‌های قرآنی معنایی ندارد و هزینه‌های فرهنگی باید به سوی ترویج فرهنگ قرآن و موضوعات قرآنی در میان اقشار مختلف جامعه جذب شود.

صرفه‌جویی در اجرای برنامه‌های قرآنی معنایی ندارد
حجت‌الاسلام شهیدی‌پور در حاشیه سفر خود به اصفهان به منظور داوری مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اصفهان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل مطلوب‌تر و ویژه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده است.
وی با اشاره به رویکرد مسئولان از برگزاری مسابقات قرآنی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: شناسایی، رشد و ارتقای استعداد‌ها و توانایی‌های افراد و به ویژه قشر جوان جامعه از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه‌ها در سطح کشور محسوب می‌شود.
داور بین‌المللی مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در اصفهان با اشاره به نقش ارائه آموزش‌های تخصصی به منظور تربیت نیرو‌های قرآنی در سطح کشور موضوعات قرآنی به افراد تصریح کرد: زمینه‌ها و بستر‌های حضور و راه‌یابی استعداد‌های قرآنی به مراحل کشوری و بین‌المللی مسابقات قرآن کریم با ارائه آموزش‌های تخصصی به آنها فراهم می‌شود.
وی اضافه کرد: از سال‌های گذشته و حداقل برای سی‌امین دوره داوری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه اصفهان را به عهده دارم.
شهیدی‌پور با اشاره به اینکه اصفهان در زمینه فعالیت‌های قرآنی از استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود، تاکید کرد: مشهد، تهران، قم و اصفهان از فعال‌ترین و برترین استان‌ها در زمینه برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح کشور هستند.
وی به تحولات ایجاد شده در راستای برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه اصفهان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری مکان برگزاری این مسابقات مناسب‌تر از سال‌های گذشته است و متنوع بودن فضای برگزاری مسابقات از مهم‌ترین رویکرد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه محسوب می‌شود.
داور بین‌المللی مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در اصفهان با بیان اینکه آموزش شرکت ‌کنندگان در کنار برگزاری مسابقات مورد توجه مسئولان قرار دارد، گفت: شهرستان‌های موجود در سطح اصفهان در زمینه برگزاری این مسابقات فعال‌تر شده‌اند.
وی به ضرورت توجه مسئولان به برنامه‌های قرآنی و اختصاص بودجه‌های مناسب در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: صرفه‌جویی در زمینه برنامه‌های قرآنی معنایی ندارد و هزینه‌هایی که برای این برنامه‌ها مصرف می‌شود، باید بر اساس برنامه‌ریزی و هدفمند باشد.
شهیدی‌پور اظهار داشت: اجرای مستمر و مداوم برنامه‌های قرآنی در راستای رشد، توسعه و ترویج موضوعات قرآنی، ارزش‌ها و معارف اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول