اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان:

عزاداری‌های محرم قرآن‌محوری برگزار شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال باید عزاداری‌های ماه محرم براساس قرآن‌محوری برگزار شود.

عزاداری‌های محرم قرآن‌محوری برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام صفر قربانپور امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر در مسجد الغدیر زاهدان با تسلیت ماه عزاداری امام حسین (ع) اظهار کرد: امروز ضروری است تا الگو قرار دادن ولایتمداری در بین نسل جوان جامعه بیش از هر زمان دیگری به آن توجه شود.
وی افزود: برنامه‌های عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) در سال‌ جاری باید براساس قرآن محوری، ولایت محوری و برنا‌مه محور برگزار شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: حرکت هیئت‌های مذهبی دسته‌روی طبق برنامه‌ریزی و به شکل محتوایی در سطح استان با حفظ شعائر اسلامی و شئون مذهبی صورت پذیرد.
قربانپور تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی و دسته‌زنی‌ها نیز باید در روز عاشورا نماز ظهر عاشورا را بهتر و با شکوه‌تر از سال گذشته به جماعت اقامه کنند که این خود باعث نابودی توطئه‌های دشمنان در استان خواهد بود.
محمدرضا جهانزاده، مسئول کانون مداحان شهرستان زاهدان نیز در این مراسم با تأکید بر بهره‌گیری از متون تاریخی قیام عاشورا و نهضت اباعبدالله‌الحسین (ع) در مرثیه‌خوانی و مداحی از مداحان خواست تا با الگوگیری از مداحان صدر اسلام، رسالت و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.
در راستای فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام، همایش امر به معروف و نهی از منکر به منظور برنامه‌ریزی برای با عظمت و با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) با حضور مسئولان ستاد احیای امر به معروف و اعضای شورای این ستاد در مسجد الغدیر زاهدان بر‌گزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول