اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش مؤسسه خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع)

خبرگزاری فارس: معاون آموزش مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) برنامه‌ی دوره‌های آموزشی این مرکز قرآنی را اعلام کرد.

برگزاری دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع)
حجت‌الاسلام عادل نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در تشریح برنامه‌ی دوره‌های آموزشی  مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) گفت: دوره‌های آموزشی این مؤسسه قرآنی در چهار گروه، قرآن، معارف، خانواده و مهارت ها تقسیم بندی شده است. در گروه قرآن، کارگاه های تفسیر، کلاس‌های حفظ قرآن، روانخوانی، فصیح خوانی و صوت و لحن و در گروه معارف کلاس‌های نهج‌البلاغه، عقاید، مهدویت، فرقه‌های نوظهور و غرب شناسی و در گروه خانواده کارگاه های آموزش قبل از ازدواج، تربیت کودک، مهارت های زندگی و روابط همسران و در گروه مهارت‌ها کلاس‌های خوشنویسی، طراحی، کامپیوتر، زبان و عربی برگزار می‌شود.
معاون آموزش مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) افزود: این کلاس‌ها برای خواهران و برادران دایر است و برای طلاب حوزه های علمیه هم کلاس‌های خاصی همچون دوره تربیت مربی در نظر گرفته شده است.
وی، زمینه سازی برای ظهور را یکی از اهداف برگزاری این کلاس‌ها برشمرد و در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌ها زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) و عمل به وظیفه و رسالت طلبگی می‌باشد که در نهایت بتوانیم سطح فرهنگی و بینش معنوی جامعه را ارتقا بخشیم.
حجت الاسلام عادل نیا با اشاره به برنامه‌های آینده این مؤسسه قرآنی عنوان کرد: ارتقا کمی و کیفی دوره های آموزشی و گسترش این دوره‌ها در سطح منطقه به مؤسسات و کانون های قرآنی دیگر و برگزاری کلاس هایی برای مدیران فرهنگی و آموزشی منطقه و ائمه جماعت مساجد، از برنامه های آینده این مؤسسه قرآنی است.
معاون آموزش مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) در پایان در تشریح رابطه مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) با مؤسسات دیگر گفت: قرار است جلساتی با مؤسسات و کانون های قرآنی و فرهنگی منطقه برای تعامل فرهنگی بیشتر با این مؤسسات داشته باشیم.
این گزارش حاکی است، علاقمندان برای شرکت در دوره‌های آموزشی و کلاس‌های فوق، می‌توانند با مراجعه حضوری به این مؤسسه به آدرس شهرری، خیابان شهید رجایی، تقاطع آزادگان، جنب مسجد ولی الله اعظم(عج) برای ثبت نام اقدام کنند و یا با شماره تلفن‌های واحد برادران: 55504542  واحد خواهران: 55544777 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول