اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

نقش قرآن در زندگی باید پررنگ‌تر شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با بیان اینکه اهمیت قرآن در زندگی انسان چندان مورد توجه نیست، گفت: نقش قرآن در زندگی باید پررنگ‌تر شود.

نقش قرآن در زندگی باید پررنگ‌تر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی قاسم‌زاده نداف صبح امروز در مراسم آغاز به کار خانه قرآن روستای آسو از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند ضمن تقدیر از دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به منظور انجام فعالیت‌های قرآنی به ویژه در روستاها، نسبت به رفع مشکلات خانه‌های قرآن قول مساعد داد.
وی قرائت و فهم قرآن را از مهم‌ترین راهکارهای ارتقای معرفت قرآنی در جامعه دانست و تأکید کرد: نقش و اهمیت قرآن در زندگی انسان چندان مورد توجه نیست و همین امر مانعی برای ارتقای معرفت قرآنی و تدبر در این کتاب آسمانی است.
فرماندار بیرجند در ارتباط با راهکارهای ارتقای معرفت قرآنی در جامعه گفت: به منظور ارتقای معرفت قرآنی در جامعه مقدماتی مورد نیاز است که یکی از آنها قرائت درست قرآن توسط افراد است.
قاسم‌زاده نداف افزود: گام بعدی در ارتقای این معرفت درک قرآن از طریق ترجمه و تفسیر است که در این زمینه فرد باید به ترجمه‌های مختلف مراجعه کرده و تفاسیری را بخواند که با زبان امروز نوشته شده تا مسائلی را که به آن نیاز دارد و در جستجوی آن هستند را یافته و پاسخ خود را بگیرد.
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات خراسان جنوبی نیز در این مراسم، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت خانه‌های قرآن روستایی استان، خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به تجهیز خانه‌های قرآنی شد.
محمدرضا اشرفی با بیان اینکه در حال حاضر 133 خانه قرآن روستایی در استان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: 15 مؤسسه قرآنی نیز زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی مشغول فعالیت هستند.
آمنه قاسمی، مدیر خانه قرآنی تنزیل نیز در این مراسم، برخی از نیازهای این خانه قرآن را به فرماندار شهرستان بیرجند ارائه کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول