اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت:

پیشمرگان کرد مسلمان ضامن امنیت منطقه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: پیش‌مرگان کرد پرچمدار امنیت و اقتدار در منطقه هستند.

پیشمرگان کرد مسلمان ضامن امنیت منطقه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ذبیح‌الله کاظمی صبح امروز در جمع بسیجیان کرد مسلمان شهرستان سردشت، بسیجیان کرد را پرچمدار امنیت و پایداری در منطقه بیان کرد و اظهار داشت: به کمک پیشمرگان کرد مسلمان تمام مناطق مرزی از لوث وجود ضدانقلاب‌ها و تروریست‌ها پاک شده است.
وی ‌با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های پایان‌ناپذیر این قشر افزود: باید هر یک از دستگاه‌های اجرایی تمام ظرفیت‌های خود را برای حضور مستمر پیشمرگان کرد در مسائل مختلف سیاسی به کار گیرند.
وی، فضای استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی در منطقه را ناشی از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بیداری ملت‌ها، تبعیت از فرامین ولی امر مسلمانان جهان دو مولفه اصلی در پیشمرگان کرد مسلمان است که امروز در قلب و روح مردم مسلمان منطقه جای گرفته است.
این مسئول با اشاره به نقش بسیج در آگاهی از فتنه‌های دشمنان نظام جمهوری اضافه کرد: دشمنان اسلام این بار به جای جسم ما روح و اندیشه، اعتقادات و باورهایمان را نشانه گرفته‌اند، آنها در کسوت روشنگری و تجدد، حریم ولایت را نشانه گرفته‌اند پس باید آگاه باشیم زیرا رمز پیروزی ما در این جبهه فقط بصیرت و آگاهی است صبغه‌ای که بسیجیان امروز به خوبی به آن مفتخر هستند.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی هرچه در توان داشتند برای نابودی اسلام و انقلاب به کار بستند اما به برکت امام (ره) و حضور بسیجیان نتوانستند خدشه‌ای به نظام اسلامی ایران وارد کنند.
این مسئول ادامه داد: امروز هم دشمن به جنگ نرم روی آورده اما بصیرت مردم و هوشیاری و آگاهی رهبر فرزانه انقلاب در خنثی کردن همه توطئه‌ها نقش بسزایی دارد.
فرماندار سردشت افزود: دشمن با تحریم‌ها درصدد است ایران اسلامی از آمادگی دفاعی غافل شود اما جمهوری اسلامی ایران با حضور بسیجیان تحت امر مقام عظمای ولایت بیش از پیش در آمادگی دفاعی کامل قرار دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول