اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

‌کردستان علی‌رغم میل دشمنان از امنیت بالایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ‌گفت: استان کردستان علی‌رغم میل دشمنان از امنیت بالایی برخوردار است.

‌کردستان علی‌رغم میل دشمنان از امنیت بالایی برخوردار است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی عصر امروز در مراسم تجلیل از قضات، ضابطین و حقوقدانان استان کردستان در سنندج‌ اظهار داشت: توسعه و آبادانی در هر منطقه و جامعه‌ای نیازمند وجود امنیت پایدار است.
به گفته وی، برای داشتن یک امنیت پایدار و خدشه‌‌ناپذیر نیاز به وجود مولفه‌های است که در جوامع مختلف همواره مورد توجه قرار می‌گیرد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان وجود حکومت و نظام توانمند و مشارکت‌ مردم را به عنوان دو اصل مهم در ایجاد امنیت پایدار در هر کشوری دانست و افزود: خوشبختانه امروزه در سایه حکومت ارزشی انقلاب اسلامی، رهبری‌های الهی رهبر معظم انقلاب و مشارکت حداکثری ملت ایران با وجود توطئه های شبانه روزی دشمنان در سراسر ایران اسلامی شاهد امنیتی پایدار و خدشه‌ناپذیر هستیم.
رجبی از امنیت استان مرزی کردستان نیز به عنوان امنیتی کاملا پایدار و مردمی نام برد و خاطرنشان کرد: امروزه در این استان مرزی با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی دشمنان برای ناامن جلوه دادن کردستان برخوردار از امنیت است.
وی با بیان اینکه وجود امنیت پایدار در استانی همچون کردستان با وجود قومیت‌های مختلف و واگرایی‌ مذهبی که در این استان‌ها وجود دارد نسبت به سایر مناطق حساس‌تر و ارزشمندتر است، گفت: واگرایی قومی و مذهبی نسخه پیچیده شده استکبار برای خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام ایران اسلامی در مناطق مرزی به ویژه کردستان است که خوشبختانه به دلیل بصیرت و ولایت‌مداری مردم این مناطق تیر دشمنان به سنگ خورده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به نقش کلیدی و برجسته نیروهای بومی در ایجاد امنیت در این استان اشاره کرد و افزود: بیشتر شهدایی که به دست ایادی استکبار جهانی به جرم دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در طول سال‌جاری در این خطه مرزی به شهادت رسیدند، از فرزندان همین استان بودند.
رجبی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم خود مجریان ایجاد امنیت باشند، دشمنان با اجرای هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند امنیت پایدار ما را مورد تهدید قرار دهند.
وی از اشرافیت اطلاعاتی سپاه بیت‌المقدس کردستان در راستای مقابله با هر گونه تهدیدی از سوی دشمنان در این خطه مرزی خبرداد و افزود: سپاه بیت‌المقدس در کنار سایر نهادهای نظامی و امنیتی و با بهره‌مندی از نیروهای مردمی و ارزشی بسیج با هر کسی که بخواهد امنیت استان را خدشه دار کند به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
وی مشارکت و تعامل دستگاه‌های نظامی و قضایی را در این استان بسیار چشمگیر خواند و ادامه داد: امروزه حوزه‌های نظامی و انتظامی هیچگونه مشکلی از نظر پشتیبانی قضایی در حوزه‌های مورد نیاز در سطح استان ندارند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان این تعامل و همکاری را ناشی از وجود تفکر بسیجی و روحیه انقلابی در بین فعالان این عرصه دانست و افزود: این تعامل و همکاری تنگاتنگ نمونه بارزی از تقویت و توسعه روحیه بسیجی در ارگان‌های نظامی و قضایی استان است.
رجبی تصریح کرد: خوشبختانه هیچگونه مشکلی در امر پشتیبانی قضایی در مأموریت‌های سپاه در استان وجود نداشته و در سایه تعامل و همکاری دستگاه‌های قضایی در استان بر بیشتر موانع و مشکلات امنیتی فائق می‌آئیم.
وی در ادامه از بسیج به عنوان چاره و درمان دردهای مختلف نام برد و گفت: بسیج با حضور مثمر ثمر و ارزشی خود در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمان نیاز همواره منشا خیر و برکات فراوانی برای انقلاب و کشور بوده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس آمادگی و حضور فعال در زمان نیاز را از ویژگی‌ها بارز این نهاد مقدس برشمرد و ادامه داد: بسیج بدون هیچ چشمداشتی در هر میدانی حاضر است و برای اعتلای نظام و حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش می کند. 
وی تصریح کرد: بسیج چه در زمان جنگ تحمیلی و چه بعد از جنگ در عرصه‌های سازندگی و علمی همیشه پیشقراول میدان بوده و خدمات ارزشمندی را انجام داده است.
رجبی قانون‌مداری و حرکت بر محور قانون را از مهم‌ترین ویژگی‌های قضات بسیجی دانست، تصریح کرد: قضات بسیجی به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه باید با تقویت روحیه بسیجی در راستای حفظ و گسترش ارزش‌های اسلام و انقلاب تلاش کنند.
در پایان این مراسم از 30 نفر از قضات، ضابطین و حقوقدانان نمونه بسیجی استان تجلیل شد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول