اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

استکبار در صدد تبدیل فضای کشور به فضای امنیتی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: استکبار جهانی با فشار آوردن به نظام در صدد تبدیل فضای موجود کشور به فضای امنیتی است.

استکبار در صدد تبدیل فضای کشور به فضای امنیتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در ستاد 9 دی با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: در همه حرکت‌ها و فعالیت‌های کشور باید با روحیه بسیجی عمل کرده و با این روحیه فعالیت‌ها را انجام داد.
وی با تسلیت ماه محرم، یادآور شد: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است که باید از لحظه به لحظه آن در راستای تبیین قیام امام حسین (ع) در مسیر امام حسین (ع) استفاده شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار توطئه‌های مختلفی را در کشور انجام می‌دهد که گرامیداشت با شکوه این روز موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.
وی با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه، تصریح کرد: الگوی قیام‌های منطقه از نظام جمهوری اسلامی ایران نشات می‌گیرد و حرکت‌های مردم در صحنه‌های مختلف جامعه الگوی مناسبی برای قیام‌های منطقه شده است.
حسینی ادامه داد: استکبار جهانی با فشار آوردن به نظام در صدد تبدیل فضای موجود کشور به فضای امنیتی است.
وی متذکر شد: حضور پر شور مردم در 9 دی سال 88 همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی را خنثی کرده که ادامه این روند در حال حاضر به خنثی شدن نقشه‌های آنان منجر می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: سالگرد این روز به عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت و امام راحل، از به یادگار ماندنی‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به فشارهای علیه کشور خاطرنشان کرد: باید به شیوه مردمی همچون سال‌های گذشته این روز گرامی داشته شده و پاسخ دندان‌شکنی به آمریکا و ایادی استکبار داده شود.
حسینی بیان داشت: انتخابات مجلس نهم نیز از اهداف دشمنان است تا با به چالش کشاندن این انتخابات حضور مردم را کمرنگ جلوه داده و از حضور گسترده مردم در این انتخابات جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه مراسم 9 دی امسال در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سردار جباری فرمانده تیپ ثامن‌الائمه سخنران این مراسم در زنجان است.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به وسعت و گستردگی یوم‌الله 9 دی سال گذشته و ابعاد گسترده این حماسه مردمی، شورای هماهنگی به منظور بزرگداشت این روز و هرچه باشکوه‌تر شدن آن با موضوع بصیرت‌‌افزایی و توجه به بیانات مقام معظم رهبری در این راستا برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارد.
وی ادامه داد: برگزاری تجمعات مذهبی، دعوت از سخنران ملی در این روز، برگزاری سمینارهای فرهنگی و علمی با موضوعات جنگ نرم از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.
حسینی برگزاری شب شعر، انتشار ویژه‌نامه‌های مکتوب، ارائه CD‌، برگزاری مراسم سخنرانی به دلیل حساسیت موضوع را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول