اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده:

عزت کشور با تلاش و فداکاری محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: شرف و عزت کشور در نتیجه تلاش و فداکاری‌های بسیجیان محقق شده است.

عزت کشور با تلاش و فداکاری محقق می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی شامگاه دیروز در جمع مسئولان خدابنده اظهار داشت: در خدمت دین، ولایت، کشور و مردم بودن بزرگترین افتخار و ارزش برای بسیجیان محسوب می‌شود.
وی با گرامیداشت هفته بسیج یادآور شد: بسیاری از موفقیت‌هایی که امروز نظام جمهوری اسلامی به آن دست یافته است، نتیجه تلاش و فداکاری‌های بسیجیان است.
فرماندار شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به برخی از موفقیت‌های به دست آمده در نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: موفقیت‌های کسب شده در این نظام حاصل روشنگری‌ها و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) است.
وی همچنین با اشاره به نقش بنیادی و تاثیرگذار رهبری منسجم در پایداری ملت‌ها افزود: رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری موجب اقتدار و ایستادگی کشور در مقابل هجمه‌ها و حملات دشمن است.
رفیعی با اشاره به اقتدار 33 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: اقتدار کشور پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون فداکاری‌های امام خمینی (ره) و شهدا و در حال حاضر نیز رهبری با بصیرت مقام معظم رهبری است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از ویژگی‌های بسیجیان یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان مقابله با تهدیدها و خطرهای دشمنان است.
فرماندار شهرستان خدابنده تصریح کرد: بصیرت و روشنگری بسیجیان همواره موجب افتخار و اقتدار کشور است.
وی اظهار داشت: شرف و عزت کشور در نتیجه تلاش و فداکاری‌های بسیجیان کشور به دست آمده است.
رفیعی در ادامه با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم یادآور شد: ایام محرم فرصت مناسبی به منظور تفکر در زمینه اعمال و رفتاری است که افراد در طول سال انجام می‌دهند.
وی با مقدس شمردن این ایام اضافه کرد: همه افراد باید از این فرصت به منظور جبران اعمال و رفتارهای گذشته خود استفاده کنند.
فرماندار شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: بسیجیان در مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که برگرفته از مکتب و نهضت عاشورا است، تربیت یافته و در حال فعالیت و حرکت در همین مسیر ولایی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موج بیداری اسلامی به وجود آمده در کشورهای منطقه افزود: این موج به دست آمده در نتیجه انقلاب اسلامی به وجود آمده است.
رفیعی با بیان اینکه مسلمانان منطقه با تاسی از فرهنگ بسیجی برای مقابله با حکومت‌های استبدادی و ظلم اقدام به ایستادگی در برابر مستکبران کرده‌اند، اضافه کرد: بیداری ملت‌های کشورهای منطقه نشان از اقتدار و انسجام انقلاب اسلامی ایران است.
وی همچنین با اشاره به نقش بسیار مهم انسجام رهبری و مردم در ایستادگی کشور در برابر دشمنان یادآور شد: مردم کشور باید با اطاعت و پیروی از ولایت فقیه نقشه شوم دشمنان را که ایجاد اختلاف در بین این دو است، خنثی کنند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول