اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد:

برگزاری همایش "بچه‌های مسجد" با 1500 نفر در خدابنده

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: همایش بزرگ بچه‌های مسجد در خدابنده برگزار می‌شود.

برگزاری همایش "بچه‌های مسجد" با 1500 نفر در خدابنده
مرتضی مقدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: سومین همایش بزرگ بچه‌های مسجد 26 آبان سال جاری در فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این همایش با حضور یک هزار و 500 نفر برگزار می‌شود، تصریح کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان قیدار در این همایش حضور دارند.
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان  تصریح کرد: فعالان عرصه‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان برای سومین سال متوالی به همت کانون  فرهنگی و هنری کرامت شهرستان قیدار برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این همایش حجت‌الاسلام قدوسی از اساتید حوزه علمیه در خصوص شیوه‌های جذب جوانان به مساجد و ایجاد شور و نشاط معنوی در این مکان‌های الهی به سخنرانی می‌پردازد.
مقدمی با اشاره به اینکه این همایش در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این همایش با حضور خواهران و برادران فعال در سطح مساجد برگزار می‌شود.
وی از استقبال جوانان از این همایش خبر داد و بیان داشت: جوانان از برگزاری همایش در نظر گرفته شده است.
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت:خوشبختانه در طی سال‌های اخیر میزان مشارکت قشر جوانان و نوجوان از مساجد بیشتر شده که با برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تر می‌توان شاهد شکوفایی استعدادهای ناب جوانان بود.
وی با بیان اینکه این همایش با حضور اعضای حلقه‌های تربیتی و معرفتی برگزار می شود، یادآور شد: از 14 نفر از برگزیدگان مسابقه نامه‌ای به خدا که توسط این کانون برگزار شد نیز با اهدای جوایزی  تقدیر می شوند.
مقدمی مقابله با جنگ نرم را از اهداف تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و بیان داشت: کانون‌های مساجد می‌توانند با بهره‌گیری از افراد نخبه، ایجاد ارتباط مستمر جوانان با روحانیان و استادان و نوآوری و استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود، فرهنگ صحیح اسلامی را در راستای مقابله با جنگ نرم به جوانان و نوجوانان انتقال دهند.
وی حمایت و هدایت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را یکی از نقاط قوت برای کانون‌های مساجد دانست و ابراز داشت: حمایت و هدایت دبیرخانه و اظهار نظر هیئت امنا و ریش سفیدان مساجد در انجام فعالیت‌های مختلف، موجب هدفمند شدن برنامه‌های اجرایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌شود.
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان عنوان کرد: با توجه به اینکه کانون فرهنگی هنری در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری و به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، یادآور شد: اجرای برنامه‌های متعدد در مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزاری برنامه‌های هفتگی از قبیل دعای توسل، کمیل و زیارت عاشورا، از برنامه های کانون های فرهنگی و هنری برای جذب جوانان به مسجد است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول