اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه پیام‌نور خدابنده خبر داد:

افتتاح سالن انجمن‌های علمی خسروی‌نژاد در پیام‌نور خدابنده

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور خدابنده از افتتاح سالن انجمن‌های علمی شهید خسروی‌نژاد در دانشگاه پیام‌نور خدابنده خبر داد.

افتتاح سالن انجمن‌های علمی خسروی‌نژاد در پیام‌نور خدابنده
محمد گنج‌خانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور خدابنده در راستای ترویج فرهنگ شهادت و تقویت بنیه‌های دینی دانشجویان اقدام به این کار کرده است.
وی خاطرنشان کرد: انجمن‌های علمی و دانشجویی کمک شایانی به فعالیت هر چه بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف می‌کند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور خدابنده با بیان اینکه احداث چنین سالن‌هایی موجب تشویق دانش‌آموزان به انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی می‌شود، افزود: این کانون‌ها همچنین موجب ارتقا سطح علمی دانشجویان نیز می‌شود.
وی با مثبت ارزیابی کردن تشکیل انجمن‌های و کانون‌های علمی یادآور شد: فعالیت گروهی دانشجویان در این انجمن‌ها موجب ایجاد آرمانی مشترک در بین دانشجویان شده و موجب تقویت مسائل دینی و معنوی می‌شود.
گنج‌خانلو ابراز داشت: شهید محسن خسروی‌نژاد دانشجوی رشته علوم تربیتی در دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار بود.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: شهید خسروی‌نژاد ورودی سال گذشته بوده و در حین اجرای مانور به درجه والای شهادت نائل آمد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 10 انجمن دانشجویی به ویژه در زمینه‌های علمی در دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار فعال است، ادامه داد: این انجمن‌های دانشجویی فعالیت‌های بسیاری را در دانشگاه انجام می‌دهند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار حمایت مسئولان دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار را از انجمن‌های علمی بسیار خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: سالن جلسه‌ای به منظور فعالیت بیشتر انجمن‌های علمی احداث شده است.
این مسئول با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 905 نفر از طریق کنکور سراسری در دانشگاه پیام‌نور قیدار پذیرفته شده‌اند، ادامه داد: 700 نفر نیز از طریق آزمون فراگیر در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.
گنج‌خانلو با بیان اینکه در حال حاضر 33 رشته تحصیلی در دانشگاه قیدار وجود دارد، اضافه کرد: 10 رشته از کل رشته‌های این دانشگاه مربوط به رشته‌های کاردانی به کارشناسی است.
لازم به ذکر است، دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار در سال 1376 با رشته روان‌شناسی تاسیس شد که در حال حاضر دارای یک هزار و 200 متر فضای آموزشی و 600 متر فضای اداری است.
به گفته رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار در حال حاضر این دانشگاه مشکلی از نظر کمبود فضای آموزشی ندارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول