اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توسط تیم جراحی اعزامی دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد؛

جراحی پلاستیک بیماران نیازمند در خدابنده

خبرگزاری فارس: دانشیار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از اعزام تیم جراحی ترمیمی پلاستیک با همراهی 10 متخصص به خدابنده خبر داد و گفت: این تیم پزشکی در مدت دو روز حضور خود اقدام به معاینه و در صورت لازم بودن انجام عمل جراحی برای بیماران نیازمند می‌کنند.

جراحی پلاستیک بیماران نیازمند در خدابنده
نجات حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از زنجان با اشاره به اینکه تیم اعزامی به خدابنده شامل افراد متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی است، اظهار داشت: تیم جراحی اعزامی به خدابنده متشکل از پرسنل اتاق عمل، رزیدنت جراحی و جراح پلاستیک در رشته‌های مختلف لازم در اتاق عمل است.
وی از آغاز اطلاع رسانی در شهرستان خدابنده از بابت حضور تیم جراحی پلاستیک از یک هفته پیش خبر داد و افزود: این سفر برای ارائه خدمت ترمیمی هر گونه ناهنجاری‌های مادرزادی در صورت، ناشی از حوادث از جمله تصادف و برخی مشکلات از جمله شکاف لب، مشکلات ناشی از سوختگی‌ها مورد درمان قرار می‌گیرند.
فوق تخصص جراحی پلاستیک با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده بسیار بزرگ‌تر از شهرستان ماهنشان است، تصریح کرد: به طور حتم مراجعان این شهرستان بسیار بیشتر از شهرستان ماهنشان است.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره زمان حضور تیم جراحی پلاستیک در شهرستان خدابنده اضافه کرد: به طور معمول برنامه‌ریزی برای حضور تیم جراحی پلاستیک در شهرستان‌ها دو روزه است.
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و معاونان بهداشتی این دانشگاه بیماران از طریق مراحل مختلف مدیریت درمان در شهرستان‌ها معاینه، و به گروه درمان اعزامی از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان معرفی می‌شوند.
وی تعداد بیماران معاینه شده در شهرستان ماهنشان را 50 نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته و جمعیت بالای شهرستان خدابنده انتظار می‌رود، تعداد بیماران معاینه شده بیش از 200 نفر باشد.
حسینی با اشاره به اینکه هدف تیم جراحی اعزامی به شهرستان‌های مختلف استان زنجان معاینه و انجام اقدامات درمانی برای قشر محروم جامعه است، تصریح کرد: تیم پزشکی قصد دارد در صورت امکان اشکالات اساسی بیماران مراجعه کننده را درمان کنند.
شایان ذکر است، یک تیم پزشکی با تخصص جراحی و ترمیم پلاستیک از چند وقت پیش اقدام به سفر به شهرستان‌های زنجان کرده و بیماران نیازمند درمان ناشی از اشکالات پوستی از قبیل لب شکری، سوختگی و عوارض ناشی از آن و یا هر نوع بیماری مادرزادی که امکان درمان داشته باشد را درمان و یا در صورت عدم امکان درمان در شهرستان به مراکز پیشرفته در‌مان از قبیل مرکز استان معرفی می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول