اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده:

خدابنده از فعالترین شهرهای زنجان در ثبت وقایع حیاتی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: شهرستان خدابنده یکی از فعالترین شهرهای استان در زمینه ثبت وقایع حیاتی است.

خدابنده از فعالترین شهرهای زنجان در ثبت وقایع حیاتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی ظهر امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان خدابنده‌، اظهار داشت: جلسات ثبت وقایع حیاتی شهرستان خدابنده به صورت متمرکز در مراکز بخش‌ها نیز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تعامل و همکاری برای اجرای سیاست‌های تشویقی دولت‌ ضروری است.
 معاون فرماندار خدابنده بیان کرد: در زمینه یارانه‌ها‌ و مرگ و‌ میر ضروری است همه افراد جامعه و مسئولان در این راستا همگام بوده و به اجرای مطلوب آن در جامعه کمک کنند.
وی با بیان اینکه شهرستان خدابنده یکی از فعالترین شهرهای استان در زمینه ثبت وقایع حیاتی است، افزود: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه در شهرستان انجام شده است.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با تقدیر از زحمات مسئولان شهرستانی در راستای پیشبرد و اهداف ثبت وقایع حیاتی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جایگاه کشور در دهکده جهانی مطرح شده است.
یعقوب حسینی ادامه داد: با توجه به برنامه‌های اجرا شده در حوزه ثبت وقایع حیاتی کشور و به تبع آن استان زنجان موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده است که این امر در سایه همکاری مردم با مسئولان تحقق یافته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ثبت احوال کشور به سوی الکترونیکی شدن به پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌های ثبت احوال به صورت الکترونیک انجام گرفته و موفقیت‌های مطلوبی نیز در این زمینه کسب شده است.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه  شهرستان خدابنده در زمینه صدور شناسنامه الکترونیکی یکی از شهرستان‌های پیشرو محسوب می‌شود، تصریح کرد: شناسنامه الکترونیکی برای افراد بالا 15 سال به ثبت رسیده است.
وی یادآور شد: شهرستان خدابنده نخستین شهرستان استان زنجان است که  شناسنامه‌های افراد به صورت دیجیتالی صادر می‌شود.
حسینی افزود: برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی‌های خاصی اجرا می‌شود و ضروری است در تحکیم آن با جدیت و برنامه‌ریزی دقیق انجام وظیفه کنیم.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان افزود: در ثبت وقایع استان نسبت به سال گذشته در شش ماه اول سال 90  رشد مطلوبی را شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال 9 هزار و 652 ولادت به ثبت رسیده است، یادآور شد: در شش ماهه نخست سال جاری نیز 2 هزار و 750 واقعه مرگ ثبت شده است.
حسینی از ثبت 8 هزار و 258 واقعه ازدواج در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و بیان کرد: در این مدت  768 واقعه طلاق ثبت شده است.
وی با اشاره به برگزاری سرشماری در هر پنج سال تصریح کرد: یکی از شاخص‌های اصلی در سرشماری شناسنامه و کد ملی است که باید در اختیار سرشماری قرار گیرد و این امر اهمیت ثبت وقایع حیاتی را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول