اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

بیداری کشورهای اسلامی راه تنفس رژیم صهیونیستی را مسدود کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: بیداری کشورهای اسلامی راه تنفس رژیم صهیونیستی را مسدود و بند آورده است.

بیداری کشورهای اسلامی راه تنفس رژیم صهیونیستی را مسدود کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خلخال اظهار داشت: تداوم این حرکت‌ها و خیزش‌ها بیش از پیش رژیم صهیونیستی و دیگر مستبدان دنیا را غرق خواهد کرد و دیگر راهی برای نجات آنها وجود نخواهد داشت.
وی با انتقاد شدید از کشور ترکیه در فراهم کردن زمینه حمله رژیم صهیونیستی به سوریه تصریح کرد: به دلیل استراتژیکی بودن کشور سوریه رژیم صهیونیستی در خفقان کامل است و به یقین اگر حمله‌ای به این کشور انجام شود تمامیت این رژیم جعلی نابودشدنی است.
امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به شگرد جدید آمریکا و استفاده ابزاری از حربه حقوق بشر و تهدیدات یک هفته گذشته در باب انرژی هسته‌ای بیان داشت: در شرایط فعلی پرهیز از دامن زدن به اختلاف سلیقه‌های داخلی بهترین راه مقابله با استکبار و ایادی منطقه‌ای آنهاست.
رشتبری گفت: صحیح نیست که ما اختلاف سلیقه‌ها را سیاه‌نمایی کنیم بلکه باید بدانیم که دشمن درصدد ریشه‌دار نشان دادن اختلافات در ایران است.
وی هفته پربرکت بسیج را گرامی داشت و اضافه کرد: آمریکای جهانخوار زخم‌خورده بسیجیان و لشکر مخلص خمینی است و به همین دلیل از تمام توان خود استفاده می‌کند تا این نیروی ارزشی را تضعیف و فرماندهان آن را نیز به ترور تهدید کند.
خطیب جمعه خلخال تداوم راه شهدا و عمل به وصیت آنها را در حقیقت استمرار راه بسیج توصیف کرد و بر صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید ورزید.
رشتبری به فرارسیدن ماه عزاداری سیدالشهدا اشاره کرد و ادامه داد: عزاداری برای سیدالشهدا باید خالص و به دور از هرگونه ناخالصی‌ها باشد چرا که بقای اسلام در گرو شجاعت و راه نورانی امام حسین(ع) است.
وی اضافه کرد: این نهضت بزرگ شیعه را از هرگونه آسیب و تهدید دشمن حفظ می‌کند و ما باید در مراسم عزاداری امام سوم شیعیان با قربت و خلوص نیت، طهارت قلب و آراستگی شایسته حاضر شویم.
امام جمعه خلخال در پایان سخنان خود به سرد شدن هوا و ناپایداری‌های جوی اشاره کرد و بیان داشت: صرفه‌جویی در مصرف گاز بهترین کمک به مسئولان در مسیر استفاده همگان از این نعمت الهی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول