اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

بسیج موجودیت رژیم صهیونیستی را نشانه رفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: بسیج صف‌شکن ما موجودیت رژیم صهیونیستی را در صورت تهدیدات و اقدامات نا به جا نشانه گرفته است.

بسیج موجودیت رژیم صهیونیستی را نشانه رفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پارس‌آباد اظهار داشت: عربده‌کشی‌های رژیم جعلی صهیونیستی نشان دهنده توخالی بودن این رژیم همچون طبل با صدای بلند است که فقط به ترساندن و به زعم خود با هدف به هم زدن موازنه قدرت انجام می‌شود.
وی با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی دیگر آبرو و حیثیتی را برای نظام‌های استبدادی و استکباری نگذاشته است، خاطرنشان کرد: آمریکا بداند که ملت ایران نمی‌توانند بیش از این بی‌شرمی‌ها و گستاخی‌های این رژیم جعلی را بپذیرند و یا بخواهند در برابر آن سکوت کنند چرا که عزم امت اسلامی در منطقه خاورمیانه نابودی رژیم غاصب و اشغالگر قدس است.
امام جمعه پارس‌آباد در ادامه سخنان خود به توانمندی نیروی بسیج به عنوان پاک‌ترین و مخلص‌ترین نیروی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بسیج اگر در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشرو و پیشگام است به دلیل حفظ روحیه مردمی این نیروست که توانسته است آرمان نظام ما را به دنیا نشان دهد.
علوی در ادامه سخنان خود به ایام شهادت سیدالشهدا حضرت امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و امت ما همه ساله با پاسداشت ماه محرم و صفر این انقلاب را از ترفندهای مختلف در امان نگهداشته و سعادت آن را تضمین می‌کنند.
وی از عزاداران امام حسین(ع) و یاران باوفایش خواست؛ به دور از هرگونه انحراف و آسیب در مجالس و محافلی باشکوه این ایام را پاس دارند و اجازه ندهند کوچک‌ترین خدشه‌ای به ماهیت و صلابت این آئین باشکوه وارد شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خطیب جمعه پارس‌آباد در ادامه سخنان خود امر به معروف و نهی از منکر را از ارزشمندترین فریضه دین مبین اسلام برشمرد و گفت: بزرگ‌ترین معروف در جامعه ما دوری از معاصی و گناه و شایسته‌ترین اقدام در برطرف کردن منکرات داشتن بصیرت و آگاهی است.
علوی فلسفه اصلی قیام امام حسین را نیز احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و ادامه داد: در ماه عزای حسین معروف‌ترین امر به نیک پاسداشت ارزش‌هایی است که امام حسین(ع) برای آن قیام کرد و به پاخاست.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول