اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌غرب کشور:

نمایندگان مجلس ملی آذربایجان، نماینده صهیونیست‌ها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌غرب کشور گفت: نمایندگان مجلس ملی آذربایجان، نماینده صهیونیست‌ها هستند.

نمایندگان مجلس ملی آذربایجان، نماینده صهیونیست‌ها هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشراسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های دینی و نص صریح قرآن، هرجا که عدالت، انصاف و حق باشد، اسلام حضور دارد و چون جنبش وال استریت نیز در راستای اهداف عدالت محورانه است، می‌توان ادعا کرد که این حرکت نیز در امتداد بیداری اسلامی است.
وی گفت: جنبش علیه وال استریت در آمریکا که به کشورهای اروپایی نیز راه پیدا کرده است، همچون موج بیداری اسلامی در خاورمیانه به دنبال عدالت و حق طلبی است. 
شریفی اظهار کرد: بیداری اسلامی که هم اکنون جهان اسلام و جهان غرب را می‌پیماید، همچون آب زلال از ایران اسلامی سرچشمه گرفته و اقصی نقاط جهان را در بر می‌گیرد.
وی، با اشاره به آیاتی از قرآن درباره وضعیت مستکبران و مستضعفان، یادآور شد: در طول تاریخ همواره نزاع بین این دو گروه وجود داشته و در آینده هم صف مستکبران و مستضعفان از یکدیگر جدا خواهد بود.
این استاد دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به آیه « ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین» افزود: قرآن کریم غلبه مستضعفان بر مستکبران را نوید داده و با تشکیل حکومت مستضعفان، صلح و عدل جهانی به وقوع می‌پیوندد و طبق وعده خداوند تعالی مستضعفان ارض به مستکبران دنیا غلبه خواهند کرد و  وعده خداوند تعالی نزدیک است و من امیدوارم که ما شاهد این وعده باشیم و مستضعفان بر مستکبران غلبه کنند چنانکه تاکنون غلبه کردند.
رئیس هیئت امنای کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌غرب کشور، ادعای دفاع از دموکراسی و حقوق بشر توسط غرب را دروغی مضحک دانست که حقوق بشر واقعی در آن به حاشیه رانده شده و جلادها جای مستضعفان را در حقوق بشر گرفته‌اند. 
شریفی اضافه کرد: جای تاسف بسیار دارد که اگر امروز کوچک‌ترین تعرض و اعتراضی به حریم رژیم صهیونیستی شود، مدافعان دروغین حقوق بشر در غرب داد و بیداد می‌کنند، اما در دفاع از مردم تحت ستم بحرین، یمن، لیبی و مصر سکوت اختیار می‌کنند.
وی با اشاره به تصویب ممنوعیت تبلیغ اسلام در مجلس ملی جمهوری آذربایجان ، آن را نافی حقوق مردم مسلمان این کشور دانست و افزود: نمایندگان مجلس ملی آذربایجان نشان دادند که نمایندگان واقعی مردم در این کشور نیستند بلکه نماینده صهیونیست‌ها و ایادی استکبار در این کشور  هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول