اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد:

طرح ایمن‌سازی محور یاسوج نقاره‌خانه ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بلندمدتی که در حوزه ستادی اداره‌کل راه و ترابری این استان در حال انجام است، طرح ایمن‌سازی محور یاسوج نقاره‌خانه ادامه می‌یابد.

طرح ایمن‌سازی محور یاسوج نقاره‌خانه ادامه می‌یابد
احمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به ادامه روند عملیات اجرایی پروژه دوراهی اکبرآباد، پل زردک در کمربندی شهر یاسوج اشاره و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و بلندمدتی که در حوزه ستادی در حال انجام است، طرح ایمن‌سازی محور یاسوج نقاره‌خانه ادامه می‌یابد.
وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به همت مجموعه راه‌سازی این اداره کل و اداره راه شهرستان بویراحمد از محل ردیف اعتبارات استانی و ملی به بهره‌برداری رسیده، عنوان کرد: همه نقاط حادثه‌خیز حد فاصل روستای تلگهی تا روستای نقاره‌خانه در این پروژه شناسایی شده که در یک طرح ضربتی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
مدیرکل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به میزان بالای بار ترافیک در این محور تصریح کرد: با توجه به میزان ترافیکی در این محور، نصب علائم، خط کشی محور و روکش آسفالت از جمله فعالیت‌هایی است که در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
جمشیدی با بیان این‌که هدف ما داشتن جاده‌های استاندارد و با خطرپذیری کم به رانندگان و در مجموع مردم است، بیان کرد: با شناسایی نقاط ضعف در این پروژه‌ها از جمله وجود رانش‌های سطح رویه آسفالتی نسبت به ترمیم و لکه‌گیری به صورت زودبازده تدابیر خاصی بر طبق استانداردهای جاده‌ای اتخاذ کرده‌ایم و آن‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی از آغاز عملیات پل ارتباطی بخش چیتاب به محور پاتاوه دهدشت در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: با انجام کار مطالعاتی و نقشه‌برداری برای ایجاد جاده آنتنی به طول 1.5 کیلومتر و ایجاد پل ارتباطی در این محور، بخش چیتاب به محور پاتاوه دهدشت متصل می‌شود که در آینده نزدیک عملیات اجرایی این پروژه که تاثیر زیادی در کاهش مسافت شهرهای این استان دارد، انجام می‌شود.
جمشیدی فعالیت‌های راهسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد را از مهم‌ترین و گسترده‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در این استان و در طول مدت شکل‌گیری دولت کنونی دانست.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول