اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

اگر وضع دانشگاه‌ها مناسب باشد مشکلات حل می‌‏شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تاکید کرد: اگر دانشگاه‌ها وضعیت مناسبی داشته باشد، بسیاری از مسائل و مشکلات کشور حل می‌‏شود.

اگر وضع دانشگاه‌ها مناسب باشد مشکلات حل می‌‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز با حضور استاندار سمنان و معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برنامه‏هایی در دانشگاه سمنان برگزار شد.
ساختمان دانشکده شیمی در پردیس علوم، ساختمان بانک تجارت شعبه دانشگاه، ساختمان تالار پذیرایی زیتون دانشگاه و طرح تست موتور پیشرفته در دانشگاه سمنان، چهار پرو‍ژه‏ای بود که با حضور استاندار سمنان،‌ معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی و نیز معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرماندار سمنان و جمعی از روسای دانشگاه‌های کشور مورد افتتاح قرار گرفت.
عباس رهی، استاندار سمنان در ششمین جلسه اتاق فکر، برنامه‌ریزی و سیاست‌های راهبردی دانشگاه سمنان، کارهای عمرانی و توسعه دانشگاه سمنان را مهم و بسیار ارزشمند برشمرد و از اقدامات و خدمات رئیس دانشگاه و کارکنان آن در توسعه و پیشرفت دانشگاه تقدیر به عمل آورد.
وی وجود دانشگاه خوب را در یک شهر و استان کشور مهم برشمرد و افزود: اگر دانشگاه‌ها وضعیت مناسبی داشته باشد، بسیاری از مسائل و مشکلات کشور حل می‌شود.
استاندار سمنان با اشاره به وجود دانشگاه‌های خوب در استان سمنان خواستار تلاش بیشتر برای تربیت نیروی انسانی کارآمد به منظور ارایه خدمت در جهت رشد و پیشرفت جامعه شد.
رهی همچنین با اشاره به افزایش 20 هزار نفر دانشجو در برنامه توسعه، خواستار ارتقای رشته‌های تحصیلی تکمیلی در دانشگاه‌های استان سمنان شد.
مصطفی کواکبیان، نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی نیز قطب دانشگاهی شدن و رشد و توسعه و آموزش عالی را از محورهای توسعه در کنار صنعت و گردشگری در استان سمنان نام برد.
وی ارتباط صنعت با دانشگاه را بسیار مهم برشمرد و خواستار همکاری دانشگاه در امر رشد صنعت و گردشگری در استان سمنان شد.
در این جلسه همچنین معاون اداری مالی و مدیریت منابع و معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه سمنان مطالبی را عنوان کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول